Anonym bruker Skrevet 5. september 2011 #1 Skrevet 5. september 2011 Hva er deres synspunkter på dette: Mor har ikke (på papiret) full omsorgsrett for jenta, men har delt foreldreansvar. Hun lot henne ta en stor stygg tatovering over hele overarmen da de var på ferie i utlandet. (Igjen: 15 ÅR!) Far visste ingenting om dette, og fikk vite om det på facebook noen dager etter? Hallo? Bare jeg som reagerer litt?? Det finns vel ingen lover og regler for dette heller regner jeg med?
Anonym bruker Skrevet 5. september 2011 #2 Skrevet 5. september 2011 Har mor daglig omsorg er det hennes avgjørelse ja. Regulert via lovverket.
Gjest ->>- Skrevet 5. september 2011 #3 Skrevet 5. september 2011 Ingen lov som forhindrer det, men åpenbart idioti fra mors side.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2011 #4 Skrevet 5. september 2011 Det er vel ikke akkurat en barnevernssak, men synd var det. De fleste hadde nok reagert på det.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2011 #5 Skrevet 5. september 2011 Siden du sier stygg, har det betydning om tatoveringen er stygg eller pen?
Anonym bruker Skrevet 5. september 2011 #6 Skrevet 5. september 2011 Selvfølgelig er det forskjell!! Hadde det vært ett lite kinategn en plass som kunne skjules hadde det jo ikke vært like ille som masse skeive stygge streker over hele armen vel? Det ser ut som at en venninne har tatovert henne lixom.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2011 #7 Skrevet 5. september 2011 JEG hater kinategn tattis. Og tribal i rygg. Fordi du personlig har en oppfatning om hva som er vakkert, betyr ikke dette andre også syns det.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2011 #8 Skrevet 5. september 2011 Men var da snakk om stygg som i stygt LAGET da. Om du ikke er enig i at en liten tattis som kan dekkes til, er bedre enn en stor dårlig laget tattis på hele armen, så vet ikke jeg ikke om vi har truffet på dagens forumstroll altså?
Anonym bruker Skrevet 5. september 2011 #9 Skrevet 5. september 2011 Syns hi virker i overkant neg til tatovering. Litt vanskelig å ta hennes personlige vurdering for god fisk!
Anonym bruker Skrevet 5. september 2011 #10 Skrevet 5. september 2011 Hahaha, da kan det signeres med at HI har 8 tatoveringer selv, alle tatt av gode erfarne tatovører, det er jo da også en grunn til at jeg poengterte at den var stygg (stygt laget, til alle dere kverulanter;) Skal du førsta la øyenstenen din ta en tatovering, så sørger du da vel pokker for at de som skal gjøre det gjør en godt jobb! Men poenget her var jo ikke tatoveringen i seg selv, men hele situasjonen med at en mor lar en jente på 15 ta en tatovering, på ett (åpenbart) shabby tattis studio i øst europa......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå