Gå til innhold

Turnusjobbing


baby k

Anbefalte innlegg

Jeg jobber 13 timer i strekk i 3 og 4 dager/netter etter hverandre for så å ha en uke fri. Jobber i et bofellesskap med utfodrende ungdom. Noen som har erfaring med dette? Vaktene har plutselig blitt veldig lange for meg nå da jeg ikke er i kjempe god form (veldig mye trøtt og sliten blant annet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke erfaring med det selv, men det jeg har hørt er at nattevakter ikke er bra for gravide.. Var noe med at man ikke får en riktig og naturlig døgnrytme og at det ikke var heldig.

Du kan ikke få andre vakter nå som du er gravid da? Ville jo tro at de kan legge til rette for deg sånn at du kan klare å fortsette på jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg jobber på samme måte som deg, men har snakket med min leder og fått tilpasset turnusen nå ifht graviditeten og formen min. Det blir ingen netter på meg resten av svangerskapet og de lange vaktene blir kortet ned. Lykke til!! Håper du får til en løsning som passer for deg :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres jo veldig bra ut! Kan jeg spørre hvor langt du er på vei? Jeg har dessverre mistet.. men greit å vite til en annen gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...