Gå til innhold

Ha med storesøster på jordmorkontroll?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med å ta med storesøsken til babyen på kontroll hos jm? vurderer å ta med treåringen på kontroll hos jm nå (38 uker på vei), og er 99% sikker på at alt er i orden.. Vurderer dette for å prøve å inkludere storesøster mest mulig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt med de to på 1 og 2 hver gang og noen ganger har den eldste på 5 vært med og

Skrevet

Jeg hadde med mi snuppa som er 4 år på kontroll når jeg var i uke 32... Var helt greit for jordmor. Å lille snuppa syntes d var stas å holde meg i handa når jordmor stakk meg i fingern, også syntes hun d var morsomt å høre hjertelyden til lillebror... ;) ser ingenting galt i å ta me barna på kontroll når man vet ganske så sikkert at d ikke er noe galt me babyen ;)

Skrevet

Takk for svar! Da tror jeg at jeg prøver å ta med storesøster.. Hun er svært nysgjerrig på dette sykehuset, som hun naturlig nok ikke husker så mye av fra da hun ble født der... =)

Skrevet

jeg hadde med meg datteren min på 3 1/2 år på ene kontrollen jeg var på.. det gikk helt fint.. :)

Skrevet

Hadde med meg ettåringen da jeg var på kontroll hos jm. Hun syntes det var kjempekoselig, siden det var henne jeg gikk til da han lå i magen også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...