Gå til innhold

Hvordan står det til med vekta damer???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har et meget avslappet forhold til vekt, så jeg spør ikke om dette i panikk.... Er bare litt nysgjerrig tror jeg...Jeg er i uke 38 og har så langt lagt på meg 15 kg. Har veeeeldig mye vann i kroppen, så det veier en del, siden jeg er en liten og spinkel jente i utgangspunktet.......Med førstemann la jeg på meg 12 kg, og hadde også da vann i kroppen, men har mye mere nå. Kiloene kom bort bare noen dager etter fødselen sist, og det var vel pga av vann og væske i kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har lagt på meg 10 kg dette svangerskapet. er i uke 39 så blir sikkert litt til. første gang ble det 15 kg. har hatt null vann i kroppen heldigvis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også ganske liten i utgangspunktet. Er i uke 39 og har lagt på meg 26 kg. Har faktisk ikke vann i kroppen, er bare blitt svææær! Men alt skal bort etterpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått en del vann i kroppen siste ukene nå, og har til nå gått opp 17 kg... Er i uke 37 nå.. Litt mye synes jeg det er ettersom jeg la på meg 11kg med førstemann, og de var helt borte tre uker etter fødselen. Blir nok å bruke mere tid denne gangen, men håper det stort sett er vann...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5-6 kilo opp, 39 uker. Ikke snev av vann. Etter fødsel regner jeg med å veie mindre enn jeg gjorde når jeg ble gravid ettersom baby og fostervann og ekstra blod, Morkake osv osv veier 8-10 kilo. Jaja, forrige gang la jeg på meg i permisjon så greit å ha litt mulighet for å kose meg med kanelboller på barseltreff i denne permisjon også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kroppen tar til seg det du og barnhet trenger, hvorfor det kan være så stor forskjell på første og andre svagerskap vet jeg ikke. men et svangerskap, baby,fostervann,morkake osv veier rundt 10-15 kg. så man føler seg gangske lett den første spaserturen etter fødsel :) fett som er blitt lagret blir jo spesielt fort tært vekk når man ammer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...