Gå til innhold

Flere som strever med mye vann i kroppen???


Libertad

Anbefalte innlegg

Jeg har termin 22.sept og kroppen er full av vann!! Får nesten ikke til å bøye fingrene, føttene er store som flytebrygger og sitter jeg mer enn 10 min ved pc'n så er jeg helt støl etterpå.....Er drittlei av å gå slik og håper så inderlig at lillegull i magen snart finner veien ut;) Sover fryktelig dårlig om nettene også, vanskelig å røre seg og er øm i alle ledd. Blir ikke noe mere søvn av at vår 2,5 åring har en veldig dårlig soveperiode for tiden (tror det er sånn voksesmerter), våkner flere ganger om natta og kommer som regel tuslende engang mellom 5.30 - 6.00 inn på rommet vårt - lys våken.....Lurer på om han er litt sympati-gravid?? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sliter med det samme her, ødem 2 i fingrene - kan ikke gjøre noenting før jeg mister følelsen i fingertuppene.. ikke gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde veldig mye plager med vann i beina, og nevnte det for legen og han sa da at jeg skulle prøve noen kopper med kaffe. aldri gått på do så ofte og vannet i kroppen forsvant. så da jeg merker det nå så finner jeg ett par kopper med kaffe som jeg tar og borte blir det igjen..

 

ikke godt i det hele tatt med tømmerstokker der beina skal være..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I feel your pain!

I was at the midwife yesterday, and she sent me to the orthopedic surgeon at St Olavs. The water in my arms and fingers are making my hands numb, so I now have to wear supports to help eliminate the water and to stretch/expand the ligaments. No fun :-( Termin er 23.September...but we're hoping little one comes sooner!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...