Anonym bruker Skrevet 5. september 2011 #1 Skrevet 5. september 2011 Og hvor lenge leker de med dem? Har investert i en baby-born til lillesnupp på 19 mnd i dag. Husets nyeste baby er en gutt, rett og slett fordi han var satt ned med 50%. Nå tenker jeg at hun burde jo hatt en jentedokke også.. Er jeg litt rar da? Uansett er det vel kanskje vanlig at småjentene har mer enn en dokke. Da jeg var barn på 80-tallet hadde jeg 3-4 dokker (som jeg kan huske), og tror brødrene mine hadde en hver.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2011 #2 Skrevet 5. september 2011 Her fikk hun vel første da hun har 1,5 år, og har vel fått 4-5 til i gaver. Hun har ikke lekt så mye med de, med det tror jeg har mest med interesser å gjøre. Hun er nå 6 år og skolejente og leker masse med kosedyr og ponnyer i dukkevogner.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2011 #3 Skrevet 5. september 2011 Hun har en hvit jentedukke og en sort jentedukke. Sistnevnte er kjøpt i Sør afrika:)
Anonym bruker Skrevet 5. september 2011 #4 Skrevet 5. september 2011 Sønnen min fikk en dukke jeg hadde når jeg var liten. Men han ble redd dukka, for hun herma etter det han sa, så hjalp ikke å skru henne av
Anonym bruker Skrevet 5. september 2011 #5 Skrevet 5. september 2011 20 kanskje? Har pakket bort de fleste, tror det er 5 stk igjen, 2 som lekes med. Så har de enorme mengder chi chi love hunder, my little pony bamse, og dungevis av andre bamser. Det skulle ikke vært lov å ha så mange leker... Det kommer alltid noe nytt, og jeg tror kanskje at din lillesnupp også kommer til å få endel til både jul og bursdag?
Anonym bruker Skrevet 5. september 2011 #6 Skrevet 5. september 2011 Min lille har en drøss med dukker. Og de fleste er vel jente-dukker. Hun koser og klemmer på de og har nå begynt med at hun skal skifte på de og legge de til å sove. Hun synger til dem og. Veldig søtt og koselig. Noen ganger denger hun dem i golvet. Hun er 1,5 år.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2011 #7 Skrevet 5. september 2011 Min datter har ca 5 stk som jeg hadde når jeg var liten, de er så god som ny. Jeg hadde selv ca 10 dukker da jeg var liten. Datteren min er for liten til å leke med dukker enda. Men hun må jo nesten få en ny dukke også da, ikke bare arvet
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 5. september 2011 #8 Skrevet 5. september 2011 Eldstegutten min fikk en da jeg skulle ha nr 2. Han lekte minimalt med den. Nr 2 så vel knapt nok på den (skikkelig gutte-gutt), og nr 3 var heller ikke noe videre interessert. Hendte han kunne bære rundt på den i noen minutter i ny og ne, men sjeldent. Så det ble med den ene dukken. Så kom vesla, og hun eeeeeelsker dukker! Hun er 2 år nå og har fått flere til jul/bursdager, og har vel 5-6 stykker totalt. Ingen babyborn, men sånne med myk kropp. En litt stor, og flere små (ikke de bitte små, men de på ca 30 cm). Hun kan styre på med de dukkene i timesvis om det så skal være. En omsorgfullt bært mot skulderen, 1-2 stykk i dukkevognen, stellevesken over andre skulderen med tåteflaske, tepper osv. Skal jeg gå, så må jeg ikke bare si hade til henne, men også vinke til "babyen" hennes ;-) En ting er sikkert. Hun kommer til å bi en mye mer omsorgsfull og flink mamma enn jeg noensinne har vært/er, hehe... Jeg på min side hadde en dukke som barn, og lekte aldri med den. Hatet dukker.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2011 #9 Skrevet 5. september 2011 Hun har en baby born, men leker ikke noe særlig med den, så det dukker ikke opp flere her foreløpig. Hun er 2 år og 4 mnd, og legger heller bamsene sine i vogna for å sove. Hun viser ikke interesse for dukker verken i barnehagen eller hos venner heller. Og nei, hun trenger ikke en dukke til, ikke før hun ønsker seg en i hvert fall... jeg kjenner noen som synes at når de har en ting, må de ha alt som hører med også, men det er strengt tatt ikke nødvendig spør du meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå