Gå til innhold

Ultralyd i dag, uke 13+3, ga særdeles dårlige nyheter :(


Bebés'ilvousplâit

Anbefalte innlegg

Den lille bebisen min, som vi har ønsket oss så veldig var død.. Størrelsen tilsvarte sv.uke 10 - 11. Ingen bevegelse, ingen hjerteaksjon. Jeg bare vred meg og ropte nei, nei under ultralydundersøkelsen..

 

Jeg har ikke hatt noen blødninger eller andre tegn på at noe var galt med den lille, så derfor tenkte jeg at oddsene var på min side, men den gang ei. Dette var min 3. MA på 11 måneder. Har hatt assistert befruktning også, så derfor føles det ekstra urettferdig å ikke skulle få stå løpet ut!

 

I morgen legges jeg inn for utskrapning. Vil bare få det overstått. Kjempelei meg nå :( Kommer til å savne mars-forumet veldig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååå, kjære søte deg!!! Stakkars. Føler virkelig med deg. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si, men jeg håper at dere kommer over det og kan prøve på nytt snart! Dette var utrolig triste nyheter.

Lykke, lykke til videre!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist å høre :( Trøste klem til deg!! Håper du får ekstra oppfølging neste gang spiren sitter, å at det da er deres tur til å bli foreldre! :) Lykke til i morgen, god klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var utrolig trist å høre, og vi vil nok savne deg her vi òg. Håper dere får det til en gang siden, men i mellomtiden må dere ta godt vare på hverandre. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nei, nei :o( Så utrolig trist... Har fulgt med deg litt og gledet meg på dine vegne! Masse lykke til i morgen, håper det går bra med deg! Kan ikke forestille meg hvordan det er å få en beskjed som det når man tror alt er bra... :o( Får håpe spiren din sitter neste gang! Ta godt vare på deg selv og hverandre.. *Stor klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeeei, så forferdelig trist... Gråter et par tårer for deg nå. :( Jeg får bare si at jeg håper du kommer deg vel gjennom dette, selv om jeg vet det ikke er lett! Og at dere ikke gir opp. Lykke til med alt!

Trøsteklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var veldig trist å høre. :( Man har så lyst til å tro at man er helt trygg etter 12 uker. Men sånn er det desverre ikke. :( Håper du kommer deg fort ovenpå og satser på nytt. Ønsker deg all lykke i framtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig leit å høre! Håper du har god støtte rundt deg! Dette ER urettferdig - at mange som ikke vil ha barn får det, når det finnes jenter som deg som ikke ønsker annet, totalt urettferdig! Sender dere gode tanker i denne tunge tiden - og krysser både fingre og tær for at det går bra neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender deg en stor og god klem.

Vet ikke hva jeg skal si; livet er bare innmari urettferdig enkelte ganger.

 

Kan ikke sette meg inn i hvordan det er å gå i god tro og så få en sjokkbeskjed...

 

Sender deg iallefall en god klem og masse babystøv til neste gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var veldig leit. hadde selv en MA for noen år siden, og visste ikke engang at det fantes noe som het det. Vi var derfor helt sikre på at alt var i orden og hadde delt nyheten med alle som ville høre. i uke 15 begynte jeg å blø, og UL viste dødt foster som hadde str tilsvarende uke 10-11 som du hadde denne gang... Det var mange måneder hvor folk spurte hvordan det gikk med magen...

 

Jeg tok det veldig tungt den ene gangen og jeg kan ikke engang forestille meg hvordan det er for tredje gang. Bare gråt alt du kan og lykke til med neste forsøk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle støtteerklæringer, jenter! Er bare innom her som snarest nå, men må fort ut igjen - det gjør bare så altfor vondt å tenke på at jeg ikke skal få baby i mars likevel.. ;( Dagene etter inngrepet har gått greit, men har hatt endel smerter. Det verste er likevel smerten langt inni hjerterota som fratar meg både nattesøvn og livsglede. Håper det vil ta seg opp litt etter litt nå, slik at jeg kan begynne å se fremover. Ungene mine gjør at jeg holder hodet over vannet, og det er da en trøst.

 

Lykke til med resten av svangerskapet, marsdamer. Ønsker dere alle alt godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff dette var fryktelig trist å lese :( Jeg føler så med dere!!

Dette tror jeg er alles skrekk, iallefall er det min. Mange gode tanker og ønsker for at det skal gå deres vei neste gang <3 <3 <3

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette var utrolig trist å lese :(( føler med deg

håper du skal bli gravid igjen der alt skal bli bra :)

 

må bare si en gang til, at dette var utrolig trist, og håper virkelig du har familie og venner som støtter deg i denne triste tiden :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er når jeg leser slike ting som dette jeg blir skikkelig sur.....

 

Hvorfro kan ikke ett menneske få en UL automatisk i uke 7-9??

Jeg har måtte krangle meg til det fordi jeg har hatt en MA.. Noe som JM mener er heeeelt naturlig....

 

MASSE MASSE tanker til deg Bebés'ilvousplâit.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...