Gå til innhold

Bergensjentene :)


<3 TeseMor! <3

Anbefalte innlegg

Hei :)

Kossen går da med oss frå Bergens området?

 

Her har formen endelig begynt å komma tilbake:) er no 17 + 3 så synst da var på tide :) ellers så har eg kjent skikkelig liv siden 16 + 5

Skal på ul den 13 september og har termin den 12 februar :)

 

håper alle har da bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann :)

 

ja nå er formen bedre :)

skal på UL på KK i morgen, gleder meg!

er akkurat 18 uker i morgen,kjenner også mye liv nå, i dag hadde jeg fornemmelsen av at noen trampet der inne mer eller mindre konstant ;)

har termin 7.feb nå, vi få se om det endrer seg i morgen

 

hvordan går det med dere andre? hadde vært kjekt å høre fra dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Ja nå tror jeg formen begynner å bli litt bedre( selvom jeg spydde på morgen runden med hundene idag), er hvertfall ikke konstant kvalm og svimmel.. Heeerlig.. Håper energien kommer tilbake og, hvertfall noe av den :)

 

Jeg har termin 8.februar, og skal på ul nå torsdag 8.sept.. Har allerede vært på to, og alt ser bra ut :D håper på å få vite kjønn på torsdag :) vil dere vite kjønn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:o) jeg skal også på ultralyd 13 september og har termin 11 feb.

Sliter med bekkenløsning men ellers er formen fin og jeg kjenner masse liv! herlig:o).

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når begynte dåke å kjenne bevegelse? Her kjente eg da med sikkerhet då eg var 16 + 5 :) har kjent litt dagligt etter da :D

Kor i bergensområdet holder dåke til?

Er dåke berre her inne på bim eller på feks babyverden og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi var på kk 1 sept. å vi skal ha en liten gutt, gleder oss masse ;)

skal på ny ul den 19. for de syns de hadde kalt meg inn litt tidlig. er 17+2 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sniker meg inn her:)

Jeg skal også på ultralyd på KK 13. sept. og har termin 11 februar (inntil videre). Gøy å se at det er flere som skal.

 

Har dere andre hatt noe treff eller noe?? Har ikke vært inne på februar-klubben før;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) då har me vore på ul og i magen så sjuler det seg ein liten gutt :) terminen blei flytta frå 12. februar til 15. februar :)

 

eg har vore på treff med folk frå babyverden er inne på begge plasser :) kjempe kosligt da :) er du berre her inne eller ?

håper alt gjekk bra på ul i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Er 19 uker på vei, og var på UL i dag. Der fikk vi vite at alt er kjempe fint med den lille skatten, og at det kommer en liten gutt til verden 9 februar 2012. Jeg trodde selv termin skulle bli 10 så var ganske nermt :) Håper alt står fint til med dere andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

 

Ultralyden på tirsdag gikk forsåvidt fint, men jeg har hatt blødninger i ca. 3 uker og de fant en blodsamling i livmoren. (ingen som vet hva den skyldes) Skal opp igjen om 4 uker for å sjekke dette blodet + se om fosteret vokser som det skal. I mellomtiden skal jeg "bare" prøve å leve som normalt..... Det er ikke så lett:(

Prøver å slappe av men det er jammen mange spørsmål som svirrer rundt i hodet. Går på nattesøvnen løs så jeg er super trett og sliten. Lurer på å ta en tur til legen i morgen for å sjekke blodprosent og evt. be om en liten sykemleding slik at jeg kan ta meg litt inn igjen. Må jo prøve å være tilstede for de 2 store barna mine også...

 

Fikk forresten ny termin, 14 februar (!) Kjærlighetsbarn.....

Gleder oss masse, men er fortsatt litt bekymra..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så tapper du er ! :) Men de spurte meg om blødninger også selv om jeg ikke hadde noe, spurte jeg hva det kunne skyldes om det var noe. Da sa de at det ofte kunne henge igjen etter før graviditeten ble til, så jeg håper dette er årsaken hos deg også :) ! Masse lykke til, og det kommer nok til å gå kjmepe fint ..Masse gode tanker til deg og dine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...