nummer 4 er en spire Skrevet 5. september 2011 #1 Skrevet 5. september 2011 Leser masse innlegg her og tenkte derfor at jeg skulle legge inn ett hormonellt "himle med øya" innlegg siden jeg nå anser meg selv for erfaren og utlevd. Hvis noen prøver å prakke på deg eller ungen din en vugge, ett klesplagg eller noe annet du ikke har lyst på så si "NEI TAKK" . Du er sjefen i ditt liv, sårede følelser hos andre er helt naturlig del av livet og ja, alle kan bli skuffet over deg og du kan bli skuffet over andre, men rist det av og gå videre. Hvis typen din behandler deg dårlig , er voldelig eller legger ett umenneskelig press på deg til ting du ikke vil så er han ikke noe å samle på. Move on, livet går videre. Blir du psykisk eller fysisk mishandlet av noen vil du ikke ha de i livet ditt. BASTA Ja, det er normalt med andre sexuelle lyster når du er gravid, alt er normalt, ikke allt er bra. bruk sunn fornuft. Det er ikke tiden for å ligge rundt med alle uten prevansjon hvis du har lyst til det. Følg råd fra mattilsynet hva kosthold angår, ikke spis allt du kommer over og tenk hygiene. Ja, du kan vaske dassen og male veggen når du er gravid, men ikke sniff maling og løsemidler . Sørg for god lufting. ' Ja, du kan bruke de fleste allergimedisiner når du er gravid. Ikke røyk eller drikk alkohol. Hvis noe skulle skje så kommer du til å klandre deg selv. Selv om det ikke var det som var årsaken . Vask hender. Gå til legen eller jordmor og spør når du lurer på noe medisinsk, ikke tro blindt på alle mødrene eller besservissere du møter . Drit i folk som kommenterer vekt og utseende. De er uhøflige mennesker som fortjener å bli glefset til og satt på plass. Kos deg . Hvis du opplever smerter , blod osv tidlig i svangerskapet er det umulig for noen her inne å forutse om det er spontanabort eller ikke, det vil tiden vise og det er ett kjedelig svar , men man har ingen garantier her i livet og hvis uhellet skulle være ute så er det trist og leit , men det går an å prøve på nytt med positiv innstilling. Tross allt bedre med en spontanabort tidlig , enn å føøde ett ikke levedyktig barn du virkelig har knyttet deg til. Og ikke ta noe noen sier for god fisk , hør på intuisjonen din, ta en dag om gangen og prøv å slapp av .
Tweak Skrevet 5. september 2011 #2 Skrevet 5. september 2011 A piece of cake altså? ;-P En kommer langt med sunn fornuft og ved å følge div. retningslinjer, men PLUTSELIG blir man usikker og da spør man de man kjenner eller tyr til diverse nettforum :-D Og for de som er lei av stadige tråder med samme spørsmål så husk at ALT vi kan har vi en gang lært for første gang. Vær overbærende :-)
¤A-09¤ Skrevet 5. september 2011 #4 Skrevet 5. september 2011 Få det ut! Det er det nettforum er lagd for;-p
Gjest Kira 1+1 underveis ♥ Skrevet 5. september 2011 #5 Skrevet 5. september 2011 Haha, dagens innlegg;)
MammaSprett Skrevet 6. september 2011 #6 Skrevet 6. september 2011 AMEN!!!! Hehe - du fikk sagt alt det jeg har hatt lyst til å si.... Jeg må innrømme at jeg er en av de som blir svett av mange av spm her inne - spes på anonym siden. Det som overrasker meg mest er folk sin manglende evne (eller hva det skyldes) til å tørre å stå for sine egne meninger... Men kanskje det er noe som må komme med alder og livserfaring? Jeg venter selv nr 4 nå, og nekter å la meg styre av hva andre folk "må tro og tenke...." Det er deilig og befriende å ha kommet dit - at man lever godt med sine egne avgjørelser.
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 6. september 2011 #7 Skrevet 6. september 2011 Amen til deg!! Du har så rett! Jeg kan bli direkte stresset over alt som blir lagt ut på BIM.. Du har rett og slett lyst å ta tak i dem, stirre dem inn i øynene og si " Hører du hva du selv sier?" Takk til deg! <3
Mininni Skrevet 6. september 2011 #8 Skrevet 6. september 2011 Jaaaa! LIker! Og ikke kan noen her fortelle deg om du er gravid elller ikke heller.... og hvis du lurer på noe er ofte det rakseste å søke på google i stedet for å stille spørsmålet her og vente på at noen andre skal gjøre det for deg!
Giss Skrevet 9. september 2011 #9 Skrevet 9. september 2011 Det kan være det er meg som er rar, men jeg læser ikke de innleggende jeg ikke har interesse av. Sparer meg for mye irritasjon. Bare et forslag.....
maggott Skrevet 3. november 2011 #10 Skrevet 3. november 2011 Har ikke lest noen av innleggene du tenker på, så har ingen formening om det. Men jeg ser jo klart og tydelig at du kommer frem som en besservisser gjennom ditt innlegg. Det kalles å kaste stein i glasshus...
RockMama Skrevet 4. november 2011 #11 Skrevet 4. november 2011 Hahaha, syns dette også var nok et "Sippekjerring, hormonhurpe og uvitende fjols - innlegg", jeg. *morsomt*
Up&Go Skrevet 4. november 2011 #12 Skrevet 4. november 2011 Hihi, kanskje vi bare kan slette hele forumet og legge dette på åpningssida?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå