Anonym bruker Skrevet 5. september 2011 #1 Skrevet 5. september 2011 Sval - som MGP jr vinneren. Hva synes dere om det ? Tror dere det kommer til å komme mange små Svaler rundtomkring nå ? Det er jo et ganske uvanlig navn.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2011 #3 Skrevet 5. september 2011 Sorry, så liksom ikke overskrifta før etterpå :-) Jo, ja, vet ikke.....helt greit?
Anonym bruker Skrevet 5. september 2011 #4 Skrevet 5. september 2011 Det er jo et ord, sval, betyr kald/kjølig eller noe sånt. En sval sommervind.. Synes det blir litt merkelig å bruke som navn jeg da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå