Anonym bruker Skrevet 5. september 2011 #1 Skrevet 5. september 2011 tror kanskje jeg er gravid... er ca 5 dager over tiden. litt vanskelig å si for syklusen kan være litt forskjellig fra mnd til mnd. Jeg har ømme bryster(men det har jeg når jeg skal ha mens også) vondt i korsryggen. Jeg vet ikke om dette er vanlige symptomer,men er vel mest det at mens ikke kommer som gjør at jeg har misstanke. Har test men kan jeg ta den nå eller vente til i morgen tidlig?
Anonym bruker Skrevet 5. september 2011 #2 Skrevet 5. september 2011 Ta testen nå! :-) Jeg venter i spenning! (testet selv om ettermiddagen 5 dager over IKM så jeg vet hvordan den er;) Skynd deg da!! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå