Gå til innhold

hva gjør jeg?


Anbefalte innlegg

Skrevet

tror kanskje jeg er gravid... er ca 5 dager over tiden. litt vanskelig å si for syklusen kan være litt forskjellig fra mnd til mnd.

Jeg har ømme bryster(men det har jeg når jeg skal ha mens også) vondt i korsryggen. Jeg vet ikke om dette er vanlige symptomer,men er vel mest det at mens ikke kommer som gjør at jeg har misstanke.

 

Har test men kan jeg ta den nå eller vente til i morgen tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta testen nå! :-) Jeg venter i spenning!

 

(testet selv om ettermiddagen 5 dager over IKM så jeg vet hvordan den er;)

 

Skynd deg da!!

 

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...