Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #26 Skrevet 6. september 2011 22:30: Jeg LEVER faktisk med ADHD, men jeg kaller det ABBA: Vi som har diagnosen er Absolutt Begavet, Bare Annerledes. Alle mennesker i menneskelighetens historia har vært ABBA! Har du et ABBA-barn? Ta være på barnets egenskaper, lær barnet å bruke sin enorme Kreativitet, lær barnet at det er greit å være annerledes. ... eler fôre barnet med piller så det blir A4... PS: Bra webside, adhd-alternativ.no
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #27 Skrevet 6. september 2011 Hahaha, HI, bra innlegg!!!! ADHD, i tråd med de fleste andre psykiatriske diagnoserer speiler menneksers behov for kategoriaseringen av normal kontra unormal..!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #29 Skrevet 6. september 2011 ... og jeg tror at de som har behov for kategorisering er unormale og burdte medisineres...
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #30 Skrevet 6. september 2011 DSM IV er en metode eller hjelp for å sette en diagnose. Enhver ekspert vet at man ikke kan si om noen har adhd med så få symptomer som de du presenterer.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #31 Skrevet 6. september 2011 Poden har vært med på AD/HD forskningen blandt 3 åringer på Ullevål. Mener bestemt at de ikke tok noen mål på ansikt/ører/etc i forhold til det...
Eleutheria Skrevet 6. september 2011 #32 Skrevet 6. september 2011 Ja, jeg venter bare på forskningen som viser at lesbiske har annerledes tomler enn resten av verdens kvinner jeg ........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå