Anonym bruker Skrevet 5. september 2011 #1 Skrevet 5. september 2011 Dere som har hatt det, var det noe som hjalp (isåfall hva?) eller gikk det bare over av seg selv? Min lille gutt på en mnd sliter veldig med det. Han trøkker og stønner. Blitt kjempe urolig, og har mye vondt. Prøvd massasje, ammete, minifom, sykle med beina hans, forskjellige stillinger, men ikke noe virker godt nok.. Har også vært hos manuellterapeut, men hun kunne ikke finne noe.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2011 #2 Skrevet 5. september 2011 Når du bærer ham, legg ham som en "fell over armen din. Slik at hodet er i albuekroken og beina dingler på hver sin side av hånden/armen din. Det gir et lett press på magen. Du kan også prøve med probiotikatilskudd. (Fåes på helsekosten). Vi brukte det, men husker ikke når man kan starte med det. Du kan vurdere å prøve også kiropraktor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå