Anonym bruker Skrevet 5. september 2011 #1 Skrevet 5. september 2011 Jeg er ferdig med permisjonen i slutten av februar, men har tenkt å ha noen uker ferie før mannen startet sin permisjon. Er dette et eget skjema eller hvordan gir jeg beskjed om dette til nav? Ringer og gir beskjed?
Anonym bruker Skrevet 5. september 2011 #2 Skrevet 5. september 2011 Ferie melder du via din arbeidsgiver.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2011 #3 Skrevet 5. september 2011 Far må søke om å utsette sin fedrekvote, han må da ha underskrift fra arbeidsgiveren sin på at han er i jobb den tiden han vi utsette den og fra hvilken dato han ønsker begynne permisjonen. Skjema får du på nav.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå