Anonym bruker Skrevet 5. september 2011 #1 Skrevet 5. september 2011 Samboer jobba sent i går, og tenkte jeg skulle overraske ham når han kom hjem. Kledde på meg French-Maid kostymet, og spratt opp og begynte å "tørke støv" når jeg hørte at han kom inn ytterdøra. Døra går opp, mannen kommer inn og stivner. "Eeeeh, Krister, stikk.. Gå hjem. Kjerringa har planer, ser det ut til." mumler han med blikket festet på meg. Rett etterpå stikker Krister, en felles kompis, hodet inn døra mens han spør "Hvordan planer?? Kan ikke jeg..." før han ser hva jeg har på meg. "Okei.. Ja, altså.. Jeg kom akkurat på at jeg har litt støvtørking å gjøre hjemme selv, såå.. Snakkes!" Det ble ikke mye action på oss, jeg var aaaltfor flau til å komme frem fra dyna. Så, må vel advare gubben fra nå av hvis jeg har tenkt ut litt kos. Kjedelig.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2011 #2 Skrevet 5. september 2011 Hahahaha, nå skulle det vært en "liker" knapp her =) Morsom historie, men skjønner veldig godt at du ble dritflau. Hadde blitt det selv!
Anonym bruker Skrevet 5. september 2011 #3 Skrevet 5. september 2011 haaaaaahahahaha jeg ler så jeg snart vekker ungen hahaa kan tenke meg du ønsket ett hull da ja gleder du deg til nestegang du skal se kameraten i øynene eller? hehe
Anonym bruker Skrevet 5. september 2011 #4 Skrevet 5. september 2011 sorry, jeg klarer ikke slutte å le!!!!! gurimalla så flaut! Men hadde du fått 2 sekunder til å tenke deg om så kunne du fint klart å sette ut kompisen og gubben litt. " ah, "mis-jør"(jeg kan ikke skrive fransk) har di tatt med en venn? hvor spennende!! for å så tørke litt støv av både mann og kamerat. du kunne ha vrikket deg til soverommet og skiftet ut av kostymet for å så komme tilbake og beklage den elendige franske stuepiken dere har skaffet dere;) og ikke minst ledd av det selv!
Anonym bruker Skrevet 5. september 2011 #5 Skrevet 5. september 2011 Du aner ikke. Facebook-statusen hans ble i går oppdatert til "Møtte en stuepike for første gang i dag. Ble overhodet ikke slik jeg hadde forestilt meg det". Enda bedre er det at vedkommende jobber på den eneste butikken her i området, og jeg må handle senere.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2011 #6 Skrevet 5. september 2011 Hahahaha, holdt på å tisse på meg nå
Anonym bruker Skrevet 5. september 2011 #7 Skrevet 5. september 2011 Åååå jeg ler så jeg griner. Jeg føler så med deg, men fy flate så vittig! Dette kommer jeg til å humre over lenge! Du bør svare på den facebookstatusen hans! Med ett eller annet spissfinurlig!
Anonym bruker Skrevet 5. september 2011 #9 Skrevet 5. september 2011 hahahaa, gudbedre altså, jeg hadde gravd meg et hull der og da! xD
Anonym bruker Skrevet 5. september 2011 #10 Skrevet 5. september 2011 trykk "liker" på statusen hans da. så blir det ikke så kleint om du viser at du ikek bryr deg så mye hehe;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå