Gå til innhold

Er det flere over 30 her? :)


Trultetryne

Anbefalte innlegg

Jeg er 30, og er 31 år ved termin :)Vårt første barn! Man kan si hva man vi om å være 30+ og gravid... jeg syns det er topp:) Hus, mann, jobb og alt er på palss :) Noe som har vært viktig for min del :) Gleder mrg veldig til å bli MAMMA <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

jepp, vi er visst mange. Selv er jeg 33, har ei jente på 11 og ei jente på snart 7, og nå termin i Mai. Vi har akkurat lært at man aldri skal si aldri, som i "oj, så rart, aldri mer barnehage" , he,he, joda, barnehagen, vi kommer snart igjen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 31, blir 32 ca to mnd før termin i mai :-) Dett er vår første. Har egentlig alltid sagt at jeg kom til å bli over 30 før jeg kom til å få barn :-) Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 40, 41 ved termin. Jeg har tre fra før, på 12,14 og 17.

Denne er med "ny"(2,5 år) kjæreste, som er 32 år. Han har ingen fra før....

Mine tre har flyttet til sin far, og det ble altfor tomt i huset.

Gleder oss stort! Er i 9. uke nå. Mistet på første forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er tydeligvis mange "voksne" her:)

 

Jeg har akkurat fylt 31 og er gravid med nr 3 nå. Har en gutt født i 06 og jente født i 08 fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg er 37 nå, 38 når nr 4 kommer.

Har en -06,-08 og -10 fra før. Trodde aldrig jeg skulle ha unger noen gang, men ødet ville annerledes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Etter to år med prøving og en MA underveis, så klamret endelig en liten skatt seg. Er nettopp fylt 37 år og venter nr. 3 med termin 14. mai. Har en på 18år og ei på 10 år fra før. Har gått å holdt pusten i 3 mnd og tørr nå først å begynne å glede mæ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...