Gå til innhold

Jeg blir redd.. kan det være kreft?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå ikke hatt mens siden midten av Juli.. og jeg er alltid regelmessig. Tok test 7 og 10 dpo, men negativ, så ikke gravid. Har legeskrekk, så går ikke dit medmindre jeg ligger rett ut så noen må dra meg dit... kan det være kreft?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, du har i hvert fall ikke hjernesvulst, for da kreves det faktisk at du har en hjerne........

Du har sikkert bare kommet i overgansalderen pga overdreven hypnokonderi ;)

Skrevet

Umulig å si hva det kan være. Ta en tur til legen for kontroll.

Skrevet

Hjelpes, hva slags person er du?

Skrevet

Cirka hva som helst KAN være kreft, men det er veldig mye annet som er ekstremt mye mer sannsynlig enn at det er derfor du har mistet mensen.

Er du bekymret, tar du turen til legen.

Skrevet

Legen min sa at de var mer opptatt av blødninger utenom vanlig mens, enn blødninger som uteblir eller blir svakere. Men er du usikker, ta en sjekk:-)

Skrevet

Altså... Det er ikke rart du har legeskrekk når diverse slike konklusjoner.

Kom deg til legen og få avkreftet disse ideene dine.

Skrevet

har selv mistet mens i ca 6 mnd uten at det var noe. Har fått 2 barn etter det. Har 3 barn i alt.

Skrevet

Hohoh, tenkte jeg skulle skrive noe ala dette - bra noen gjorde det før meg.

Ja, helt sikkert kreft. Jeg pleier alltid å anta alt er kreft, vondt i tåa - kreft, tørr hudflekk - kreft, kvise på ponanien - kreft!

Jeg skjønner ikke at diagnosene mine til nå har vært helt feil ...?! Eller, jeg vet jo faktisk ikke heller når jeg tenker meg om, jeg har jo aldri sjekket ---omg - angst!

Skrevet

klart det kan, men vi er ingen autoriserte til å gi deg noe diagnose, så kom deg til legen;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...