Gå til innhold

Tror jeg har en spontanabort..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Blør som starten på en mens, og har hatt magesmerter. Er 5+5. Hva gjør man? Venter til det blir ferdig av seg selv, eller skal man kontakte lege?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vet jeg ikke, men du får ringe legen når de åpner.

 

Lykke til.

Skrevet

Hei, ring legen din.

 

Men for å beroligge deg: Jeg hadde mensblødninger i 3-4 dager uavbrutt da jeg var omtrent like langt som deg ved siste svangerskap. Tok for gitt at jeg ikke var gravid (visste ikke at jeg var gravid på det tidspunktet). Så ikke ta alle sorger på forskudd. Fikk beskjed av gynekolog at det ikke var helt uvanlig....

 

Lykke til.

Skrevet

Takk for svar begge to! Da gjør jeg det.

Skrevet

Det legen får gjort så tidlig som du er det er å måle hcg nivået. Be om dette med 3 dagers mellomrom og få svar på om stigningen er fin. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...