Anonym bruker Skrevet 4. september 2011 #1 Skrevet 4. september 2011 Her er det vanlig med 28 elever i klassen, pratet med ei venninne som skal be alle jentene i klassen til sin datters 6 års dag. Fikk da litt angst med tanken på at jeg har gutt og jente tvillinger, må vel dele det? Eller holde det et annet sted pga plassen å be alle?
Anonym bruker Skrevet 4. september 2011 #2 Skrevet 4. september 2011 Jeg hadde leid ett lokale ett sted og stelt i stand med skikkelig fest der.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2011 #3 Skrevet 4. september 2011 Tror nok det er det smarteste ja. Slipper da også to tette dager hjemme. Takk for svar. HI
Anonym bruker Skrevet 4. september 2011 #4 Skrevet 4. september 2011 Jeg synest det er greit å invitere alle fordi om jeg ikke har tvillinger, synest ikke at det er alle guttene og alle jentene som er det naturlige skille med hvem vi skulle ha invitert, om vi ikke inviterer alle. Nå når jenta mi hadde bursdag inviterte vi alle på hennes år, 27 stykker. Hun er like mye sammen med guttene som med jentene, så det var det mest naturlige. Hun leker ikke like mye med alle, men kunne ikke la noen jenter og noen gutter stå igjen. Vi hadde også en del fra året opp og året ned, naboer, slektninger, og barn til venner og venninner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå