Gå til innhold

tips, mottas med stooor takknemmelighet :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter :) til helga skal jeg og sambo på tema fest, der temat er filmfigur eller filmkarakter... jeg klare bare ikke å tenke ut noe smart ang hva jeg kan kle meg ut som! sambo har kjøpt seg dyyyrt kostyme, så det var ikke mange kr igjen til meg å bruke.. her som vi bor er det ingen kostyme butikk. da må vi reise i noen timer... men, siden jeg ikke er noen liiitern person, er mange av kostymene for små... noen som har en god ide ang hva jeg kan vere, uten å måtte kjøpe noe dyrt ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sunnivakostyme (Kaptein sabeltann)

Skrevet

Klipp hull i et laken og kle deg ut som spøkelse? Eller sy inn en gardin og gå som bestemor? :D

Skrevet

Hva med denne gale bestemora med hengepupper? :-)

http://www.youtube.com/watch?v=GHJhBUiVqNc

Eller du kan kle deg til påskeferie, og si du er en av turistene i Fritt Vilt. Kanskje helle over deg litt ketchup :-P

Eller du kan se litt forvirret ut, gå rundt med en sneip i hånda og si du er Bridget Jones :-)

Skrevet

Filleklær og sixpence - oliver twist.

(om du ikke føler for å kjøpe så mye;)

Skrevet

Tips til bridget jones: Stor giga truse med brun strømpebukse over, og et skjørt som er litt for langt ned så du ser alt bakfra

Skrevet

Bridget jones va jo kje så dumt... kanskje eg skal sjekke opp i hva eg har her hjemme :)

Skrevet

En Disney-figur?

Tornerose, tingeling, eller noe i den duren?

HVa med Grease?

Eller en fra lange flate baller? Slitte jeans og mal en stor N på brystet. Vikinghjelm må man selvsagt ha. Puppene blir kanskej litt i veien da...

Skrevet

Bruk brudekjolen din og vær Runaway Bride :) Eller lån en dersom du ikke har noen ;)

Skrevet

Pippi... Fargerike klær, lange strømper i to forskjellige farger, store sko.. litt rødfarge til håret og fletter og ståltråd.. Og så fregner da ;)

Skrevet

MArilyn Monroe - hvitkjole, røde lepper og krøller

søk på kostymer på nett. tror det er en side som heter myemoro.no eller noe i den duren, der har de masse kostymer. tror ikke de var så dyre heller!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...