Anonym bruker Skrevet 4. september 2011 #1 Skrevet 4. september 2011 Hei jenter til helga skal jeg og sambo på tema fest, der temat er filmfigur eller filmkarakter... jeg klare bare ikke å tenke ut noe smart ang hva jeg kan kle meg ut som! sambo har kjøpt seg dyyyrt kostyme, så det var ikke mange kr igjen til meg å bruke.. her som vi bor er det ingen kostyme butikk. da må vi reise i noen timer... men, siden jeg ikke er noen liiitern person, er mange av kostymene for små... noen som har en god ide ang hva jeg kan vere, uten å måtte kjøpe noe dyrt ??
Anonym bruker Skrevet 4. september 2011 #3 Skrevet 4. september 2011 Sunnivakostyme (Kaptein sabeltann)
Anonym bruker Skrevet 4. september 2011 #4 Skrevet 4. september 2011 Klipp hull i et laken og kle deg ut som spøkelse? Eller sy inn en gardin og gå som bestemor?
Anonym bruker Skrevet 4. september 2011 #5 Skrevet 4. september 2011 Hva med denne gale bestemora med hengepupper? :-) http://www.youtube.com/watch?v=GHJhBUiVqNc Eller du kan kle deg til påskeferie, og si du er en av turistene i Fritt Vilt. Kanskje helle over deg litt ketchup :-P Eller du kan se litt forvirret ut, gå rundt med en sneip i hånda og si du er Bridget Jones :-)
Anonym bruker Skrevet 4. september 2011 #6 Skrevet 4. september 2011 Filleklær og sixpence - oliver twist. (om du ikke føler for å kjøpe så mye;)
Anonym bruker Skrevet 4. september 2011 #7 Skrevet 4. september 2011 Tips til bridget jones: Stor giga truse med brun strømpebukse over, og et skjørt som er litt for langt ned så du ser alt bakfra
Anonym bruker Skrevet 5. september 2011 #8 Skrevet 5. september 2011 Bridget jones va jo kje så dumt... kanskje eg skal sjekke opp i hva eg har her hjemme
Anonym bruker Skrevet 5. september 2011 #9 Skrevet 5. september 2011 En Disney-figur? Tornerose, tingeling, eller noe i den duren? HVa med Grease? Eller en fra lange flate baller? Slitte jeans og mal en stor N på brystet. Vikinghjelm må man selvsagt ha. Puppene blir kanskej litt i veien da...
Anonym bruker Skrevet 5. september 2011 #10 Skrevet 5. september 2011 Bruk brudekjolen din og vær Runaway Bride Eller lån en dersom du ikke har noen
Anonym bruker Skrevet 5. september 2011 #11 Skrevet 5. september 2011 Pippi... Fargerike klær, lange strømper i to forskjellige farger, store sko.. litt rødfarge til håret og fletter og ståltråd.. Og så fregner da
Anonym bruker Skrevet 5. september 2011 #12 Skrevet 5. september 2011 MArilyn Monroe - hvitkjole, røde lepper og krøller søk på kostymer på nett. tror det er en side som heter myemoro.no eller noe i den duren, der har de masse kostymer. tror ikke de var så dyre heller!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå