Gå til innhold

Når begynte barna deres å sove på eget rom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når er det vanlig at man flytter sprinkelsengen over på eget rom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun flyttet på eget rom da hun var ca 8 måneder.

Skrevet

1 år gammel, er vel det som er anbefalt?

Skrevet

ca 6 mnd. Og det var superdeilig :)) Men lå litt på nåler de første nettene da ;)

Skrevet

ca7mnd husker det var deilig. Da ble det slutt på våken netter for meg :)

Skrevet

5 mnd tror jeg det var. Og vi har aldri hatt problemer med å lagt henne til dags dato og nå er hun snart 9 og legger seg som alltid når hun får beskjed og sovner når hun skal og sover rolig hele natten - som alltid.

Skrevet

Første mann ble lagt på eget rom da han var ca en uke gammel. Det funket helt fint, og vi hørte han godt fra vårt rom. (Rommene ligger ganske nær hverandre)

Men neste mann som kommer i november må nok bli på vårt rom til hun sover hele natta. Skulle ønske jeg hadde flere rom:)

Skrevet

Vi har aldri flyttet sprinkelsengen noen steder, de har ligget i sprinkelseng på vårt soverom til de har vært rundt 2 år, da har de fått juniorseng på eget rom.

Skrevet

Eldstemann: 12 dager gammel

Minsten: 5 dager gammel

Skrevet

Alle har sovet på foreldresoverommet til de har passert 1 år.

Skrevet

3 mnd. deler da rom med storesøster

Skrevet

3 år. Pga plassmangel, ikke separasjonsangst.

Skrevet

Han fikk eget rom når han var rett rundt 2,5 år. Før det hadde vi kun et soverom. Regner med at nestemann blir å ligge hvertfall til rundt året.

Skrevet

Eldste var 9 mnd. Prøver nok på det samme med yngste :)

Skrevet

førstemann sov i bagdelen på vogna i 2 mndrs tid, så han sov der det passet seg :P Han sov i sprinkelsenga først etter det, men han lå i bagen i sprinkelsenga til han var 3-4 mndr (likte ikke den store sprinkelsenga). Han var inne på vårt rom den første uka, men det fungerte ikke for oss eller ham, for vi våknet av hverandre hele tiden.

Nestemann må nok sove inne hos oss til han/hun sover rundt, for her må barna dele rom :P

Skrevet

13 mnd. Jeg synes det er uansvarlig å legge en baby på eget rom når de er få uker gamle

Skrevet

22 mnd. Sover ennå på vårt soverom. Hjerterått å legge en liten alene på eget rom. Hadde aldri klart det. Den første tiden samsov vi, så lå han i kurven. Nå sover han i sprinkelseng.

Skrevet

De eldste var 5-7 mnd gamle. Vesla flyttet vi aldri sprinkelsengen til, hun kom rett i juniorseng på minste storebroren sitt rom da hun var rundt 21 mnd. Det gikk rett og slett ikke å flytte henne før ;-)

Skrevet

Eldste var ca. 2 år og 3 mnd før vi flyttet henne og yngste var 9 mnd da hun fikk eget rom.

Skrevet

Jeg flyttet over sønnen vår da han var rundt 11 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...