Anonym bruker Skrevet 4. september 2011 #1 Skrevet 4. september 2011 Hvor lenge bruker dere sprinkeldyne før dere går over til juniordyne! Har vogndyne nå (65x80).. når ca pleier man å gå over til sprinkeldyne str (80x100).. ca 4-6mnd? og hvor lenge før man går over til juniordyne? har siklet på ett par sengesett til sprinkelstr, men de er litt dyre.. og jeg gidder ikke bruke så mye penger hvis de bruker str i kun kort tid (som vogndynen).. men er villig til å investere litt mer dersom det er snakk om at han kan bruke det en liten stund iallefall
Anonym bruker Skrevet 4. september 2011 #2 Skrevet 4. september 2011 Hoppet rett fra babydyne til voksendyne her, når han gikk fra sprinkelseng til vanlig seng (3 år gammel).
Anonym bruker Skrevet 4. september 2011 #3 Skrevet 4. september 2011 Har faktisk aldri hørt om sprinkeldyne engang jeg, så så lenge brukte vi den Brukte vogndyne i vogna, og i senga helt til å begynne med. Deretter brukte vi juniordyne. Gikk over til voksendyne da hun flyttet fra sprinkelsenga til storseng rett før hun ble 3 år.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2011 #4 Skrevet 4. september 2011 Bruker fortsatt vogndyna vi. Ho er 7 mnd. Ho ligger i bagen til vogna på natta for ho er helt sprellsk !!
Anonym bruker Skrevet 4. september 2011 #5 Skrevet 4. september 2011 Her ble str 65 x 80 brukt i vogn og vugge, Dyne str 80 x 100 ble brukt i sprinkelsenga fra de var to dager gamle. Juniordyne har jeg brukt fra de var ca ett år, kommer litt an på hvilken sesong det er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå