Anonym bruker Skrevet 4. september 2011 #1 Skrevet 4. september 2011 Kom plutselig på at jeg ikke har sett noe til henne på kjempelenge.. Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 4. september 2011 #2 Skrevet 4. september 2011 Ho har vel skaffa seg ein skikkeleg hobby.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2011 #3 Skrevet 4. september 2011 Finns vel ikke noe bedre hobby enn bim?
Anonym bruker Skrevet 4. september 2011 #4 Skrevet 4. september 2011 Tror hun syr forklær på bestilling...
Anonym bruker Skrevet 4. september 2011 #5 Skrevet 4. september 2011 Ho har ramla på sjødn, ute på strilalandet. Da blæs so fælt dar ute, at sjølv ho o store Randveig fauk øveende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå