Anonym bruker Skrevet 4. september 2011 #1 Skrevet 4. september 2011 Hvordan hadde dere reagert om dere fikk en vibrator i gave fra mannen deres? Hva slags signal ligger i dette? Ville dere ha brukt den?
Anonym bruker Skrevet 4. september 2011 #2 Skrevet 4. september 2011 Jeg fikk en til jul i fjor, og ble kjempefornøyd! Hadde sånn halvveis hintet frampå om at jeg hadde lyst på en også da...
Anonym bruker Skrevet 4. september 2011 #3 Skrevet 4. september 2011 Kjempe spennede ! Det betyr at han vill prøve noe nytt, eksprimentere litt. Her er det stadig vi dukker opp med slikt. Bruk den ! Det er kjempe morro å prøve nye ting.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2011 #4 Skrevet 4. september 2011 Jeg tenkte: "Herlighet, tanken er god, men heeeelt feil, dette gir meg ikke mere lyst". Tok aldri emnet opp før han spurte om jeg hadde prøvd den. men nei den ligger fremdeles i esken sin. Det verste er at den var svindyr, ville heller ha shoppa klær for de pengene.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2011 #5 Skrevet 4. september 2011 Har heller ikke brukt min. Jeg opplever det som han sier "Værsågod, nå kan du greie deg selv." Synes det var ekkelt. HI
Anonym bruker Skrevet 4. september 2011 #6 Skrevet 4. september 2011 Det vet jeg heldigvis at han ikke tenkte. Var et forsøk på å gi meg litt mer lyst, men som sakt heeeelt feil. Anonym 22:28
Anonym bruker Skrevet 4. september 2011 #7 Skrevet 4. september 2011 Han vill bare piffe opp sexlivet ! Kle deg sexy, bruk den forran han, eller la han bruke den på deg. Bra forspill.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå