Gå til innhold

Blødning..... ;-/


BigLove

Anbefalte innlegg

Er 4+4..... og det kommer litt rosa blod/utflod på papiret....... ;-/

 

Vet at dette KAN være normalt....... men føler liksom at det er noe galt..... ;(

 

Får vel bare krysse fingrene, og håpe at spira klamrer seg fast!!!!!

 

<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, det er så fælt!! Krysser alt kryssbart for deg!

 

Krysser alt for meg selv også. Er i samme situasjon, bare at jeg er ca 5+4 gravid.

 

Har hatt sånne sporblødninger flere dager, i varierende grad. Hadde det med førstemann (født 2009) også, og da gikk det jo veldig bra til sist :) Men tør ikke tro på at jeg kan være like heldig to ganger på rad... Men til deg kan jeg si det: det er stor sannsynlighet for at det er helt ufarlig, dette! :))

 

Lykke til, til oss begge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støtte!!!! <3

 

Kommer masse friskt blod i dag med litt blodslim i.......

Så er vel bare å innse at SA er et faktum! ;-(

 

Har lest side opp og side ned om diverse erfaringer med blødninger. Noen gir meg håp, men tror nok ikke denne spiren klarer seg! Får vente noen dager å se.......

 

Og jeg som var SÅÅÅÅÅÅÅ klar for å være gravid igjen!!!!!!

 

Før jeg ble gravid første gang hadde jeg også en SA, og etter den SA tok det et helt år før jeg klarte å bli gravid ;( så jeg ser litt svart på det nå ;(

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du kanskje skulle tatt deg en tur til legen. Der kan de ta blodprøve med mellomrom på 2-3 dager for å se om hcg nivået stiger slik det skal.

Trenger ikke være SA selv om man blør, slimhinnene er skjøre og kan blø i begynnelsen av svangerskapet.

 

 

Er greit å være på den sikre siden mene nå jeg..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg ahr vært igjennom det samme selv men er gravid igjen nå... Min anbefaling til deg er å gå til legen å ta blodprøver...da slipper du å gå å tenke på om du har mistet...da vet du i det minste..... Føler virkelig med deg..... Men min erfaring er at det er godt å vite så slipper du alle tankene "hva hvis"...

 

Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff :'( ta deg en tur til legen. vær så snill! for både din egen del og den lille som fremdeles KAN være der. kanskje er det noen milde komplikasjoner? som kanskje gjør at dette kan gå bra?! håper ikke jeg virker uforskammet og direkte. Ønsker bare alt bra for deg og den lille jeg <3

lykke til <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Hei alle!

 

Er jo litt lenge siden nå..... men det var altså en SA jeg hadde, som dere sikkert har skjønt. Var aldri hos legen, men snakket med henne på tlf.

 

MÅTTE bare titte innom og se om dere!

 

Jeg prøver videre.... å bli gravid er visst ikke verdens enkeste ting!

Men krysser fingrene for at jeg kan havne i Augustklubben! :)

 

Har forresten ei på jobb som skal ha i Mai..... er ikke det typisk! Jaja, kjekt for henne :)

 

WISH ME LUCK!

 

God klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...