Gå til innhold

Naboene våre er Jehovas Vitner og...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flot å høre Nordavin fra sør :) Jeg kjenner ikke disse så veldig godt akkurat, men de virker utrolig koselige og hyggelige. De skryter veldig av 4-åringen når hun har vært hos dem og gir is til ungene i gata!

Fant dessuten akkurat ut at de var JV, dette er ikke noe de har sagt selv. De sa bare at de skulle på "møte", og hadde da spurt med 4-åringen på det.

Jeg er egentlig kristen, men allikevel ikke redd for at ungen skal bli "omvendt". Jeg vil at barna mine skal følge den tro jeg tror på, men om de velger noe annet står de fritt til det. Er ikke redd andre religioner egentlig, men som så mange her over også mener, så virker JV litt "skummelt"

Jeg får gå litt i tenkeboksen..

hi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var kloke ord til 00:32. Jeg hadde ikke hatt noe problem med å sende min jente avgårde, hun vil jo bare være sammen med venninnen sin! Så kan du heller prate med henne etterpå :)

Skrevet

Hadde gitt beskjed i klartekst med engang at hun ikke skulle vert med på slike møter....

Skrevet

Vi har famile som er JV og jeg er litt redd for den dagen min bonus-svigermor spør om min sønn kan få være med dem på møte. Føler meg trygg nok på henne til at han kunne fått være med om hun hadde betrygget meg med hva som skjedde der. Det som er så trist med barn av JV er jo at de ikke får lov til å delta på annen kristen opplæring så de har på en måte ikke noe reelt valg den dagen de skal konfirmere seg. Snakk med mammaen til jenta du HI. Hun vil jo bare at hennes datter skal ha noen å leke med. Du kan jo også nevne at det er fint om de spør dere som foreldre og ikke jenta selv.. Jeg mener man bør gjøre det uansett hvor man skal jeg da..

Skrevet

Nope, jeg hadde ikke sendt med ungen min på JV-møte, og jeg hadde ikke blitt med selv. Enkelt og greit:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...