lykkeli1979 Skrevet 4. september 2011 #1 Skrevet 4. september 2011 Heisann! Jeg har nå brukt Otrivin (jada, ikke heilt bra, men bruker bare om natten for å få sove) 10 dager- og hva i huleste gjør jeg nå? Jeg får ikke sove pga nesa som ikke vil samarbeide, ligger med 7 puter under hodet og klarer ikke å finne roen... Har dere tips til ting som fungerer, slik at jeg får i meg litt søvn?Har forsøkt neseskyller, men forsto ikke poenget, liksom... Proppa nesa full av ecualyptus-salve i går, det holdt en stund, men etterhvert tetta det og igjen systemet... Holder på¨å bli desperat......Anyone?
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 4. september 2011 #2 Skrevet 4. september 2011 Sorry, har dessverre ingen gode forslag, annet enn kanskje litt trøst i felles skjebne. Jeg og er tett i nesa, bruker nesespray om natta, ørti puter under hodet også har jeg to vinduer åpne på soverommet for å få litt rotasjon i lufta liksom. Kommer ikke på annet å gjøre, så jeg skal følge med denne tråden i tilfelle noen har funnet en genial løsning ;o)
Light of my life Skrevet 4. september 2011 #3 Skrevet 4. september 2011 Hei, jeg er i samme situasjon. Har brukt otrivin ol i hele svangerskapet (u36+5 nå). Klarer ikke la være, får ikke sove om natten og det er ubehagelig om dagen. Har prøvd alt av saltvannsspray osv, men ingenting funker. Jeg bruker barnestyrke da, litt bedre enn voksenversjonen. Så har vel ikke noe råd til deg, annet enn å bruke barnestyrke. Lykke til!
lykkeli1979 Skrevet 4. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 4. september 2011 godt vi er fler! viktigst å få søvn, er det ikke? skal til jordmor på tirsdag og se om hun kan gi meg/oss noen tips. skal forsøke med barnestyrke... kjøpte meg en ny type Otrivin med ecualyptussmak, og den holdt på å blåse ørene av meg..... Hvis du ikke vil ha hodepine som tilleggsproblem, så unngå for all del denne!!!
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 4. september 2011 #5 Skrevet 4. september 2011 Eller den med menthol :oD Hoster på meg kynnere av den og tårene spretter....
lykkeli1979 Skrevet 4. september 2011 Forfatter #6 Skrevet 4. september 2011 ja, dette kan umulig være sunt, dere! en ting er sikkert: det er menn som råder over nesespray-bransjen.... en kvinne ville tilsatt sprayen en touch av lime eller lavendel, mennene må ty til menthol eller ecualyptus som flerrer nesehårene av en og blåser ut hjernen......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå