Anonym bruker Skrevet 4. september 2011 #4 Skrevet 4. september 2011 Sjokoladekake, brus og chips. Rester etter helgens besøk
Anonym bruker Skrevet 4. september 2011 #5 Skrevet 4. september 2011 Big One pizza og cola, hehe;-) I morra skal jeg jaggu lage meg en kake
Anonym bruker Skrevet 4. september 2011 #6 Skrevet 4. september 2011 Tortillachips med salsa,rømme og tacokjøttdeig Også har jeg bakt browniemuffins, som var helt herlige
Anonym bruker Skrevet 4. september 2011 #7 Skrevet 4. september 2011 Vært i Sverige så her blir det masse sjokolade
Anonym bruker Skrevet 4. september 2011 #8 Skrevet 4. september 2011 restepizza fra i ettermiddag. Peppes pizza og pepsi max..
Anonym bruker Skrevet 4. september 2011 #9 Skrevet 4. september 2011 Snus. Har savnet snus så vanvittig mye etter to dager uten. Dessuten har hele helga gått til god-mat og godis spising. Så jeg blir kvalm bare av tanken...
Anonym bruker Skrevet 4. september 2011 #10 Skrevet 4. september 2011 Jeg har nettopp født, så jeg skal nyte en blodig biff! Med asparges, bearnaise og hjemmelagde fries. Dropper vinen siden jeg ammer hele tiden, ellers skulle den vært med den også... ;-)
Anonym bruker Skrevet 4. september 2011 #11 Skrevet 4. september 2011 Suksessterte, brus og smågodt. Venter på at alt for norge skal begynne så er det fram med godsakene Kanskje blir det popcorn også
Anonym bruker Skrevet 4. september 2011 #12 Skrevet 4. september 2011 Prøver å holde meg lavkarbo så her blir det vaniljekesam med litt skogsbær.. & cola zero
Anonym bruker Skrevet 4. september 2011 #13 Skrevet 4. september 2011 Aner ikke, har nesten alt jeg liker av godis, potetgull, sjokolade og is rett under nesen. Kanskje det er derfor det ikke frister i kveld. Skal kanskje ta meg et glass cola og en kroneis...
Anonym bruker Skrevet 4. september 2011 #15 Skrevet 4. september 2011 Her er det Cola, rugsprø med ost og kalde kokte poteter med ost... Vurderer å ringe samboer og be han kjøpe med en solrik til meg !!!! Høygraviiiiiid...
Anonym bruker Skrevet 4. september 2011 #16 Skrevet 4. september 2011 Normalt koser jeg meg ikke med noe en søndagskveld. Holder meg til lørdagene. Men lørdagskveld var vi borte så da ble det taco og litt smågodt ikveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå