Gå til innhold

...så var barn nr. 2 på vei :o)


MaCi

Anbefalte innlegg

Testet nettopp positivt på barn nr. to og vi er veldig glade for det! Men jeg føler på meg at det vil bli annerledes å være gravid med et barn løpende rundt hjemme samtidig :o) Noen med erfaring og gode råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i samme situasjon.Har en liten datter på litt over 2 år og hun har liten forståelse for at mamma er trøtt og sliten, løper på do å spyr og ikke vil leke like mye. Jeg prøver å bruke mest mulig tid på henne, nyte disse mnd før hun må dele oppmerksomheten min / vår. Jeg har også allerede begynt å snike inn litt retningslinjer når vi leker med dukkene osv...så overfører jeg bare det til babyen når den kommer :-) Er kun 6+5 nå så har god tid til å forberede henne...hun er et ganske krevende barn. Veldig mamma jente og sta utav en annen verden, så det kan jo bli en spennende tid. Er det et godt tips jeg kan gi og skal PRØVE å følge selv også så er det å ikke stresse, la ting prelle litt av og PUST DYPT når det står på som værst. :-) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med positiv test! Da er vi i ganske lik situasjon. Jeg testet også positivt i dag og har en jente på 25 mnd som løper rundt og krever sitt. Jeg tror det kommer til å kreve mer av meg enn da jeg gikk gravid uten å ha barn, men samtidig så twnker jeg at det kanskje kommer til å gå litt fortere fordi jeg har noen som krever mye fokus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...