Gå til innhold

Noen fra Indre Østfold her?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I mitt forrige svangerskap var vi en stor vennine gjeng som gikk gravide sammen, men denne gangen er jeg så langt alene.. Er litt tidlig enda, så fortsatt mange som kan henge seg på da :)

 

Er så koslig og ha noen å dele opp og nedturene med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg bor på Slitu :) ikke verdens navle, men trives veldig godt :)

du da?

 

formen er, enn så lenge, helt på topp. kan kjenne tendenser til kvalme, men har ikke satt igang for fullt enda. men om jeg får samme erfaring som sist, blir det vel ett lite helvete med kvalme så og si heeeeele dagen.. ellers er jeg bare litt mer trøtt og sliten.

 

hvordan går det med deg da? når har du termin? :)

 

maren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har termin på bursdagen min 2.mai faktiskt:) blir spennende.

 

Hva med dere?

 

Formen min er forholdsvis bra. Blir veldig sliten på kvelden, og morningen.. menellers ok.. tror jeg begynner å kjenne litt til den fantastiske bekkenløsningen også,usikker på om man kan kjenne det så tidlig som i uke7,men kjennes likt ut som sist..

 

Blir deilig med et vårbarn, sist fikk jeg barn i november og det var ca 25 blå hle vinteren så ble mye innesitting:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har to jenter. ei på snart 8 og ei på 2 år :)

jeg har termin 17 mai nå.

 

er sliten og trøtt, kan kjenne tendenser til kvalme, men har ikke kommet for fullt enda.

jeg fikk førstemann i november, kaaaldt. andremann i juli, vaaaarmt. så nå satser jeg på at mai er den perfekte måned å få barn i ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...