Gå til innhold

Tenker dere på?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva dere putter i munnen, eller koser du deg med det du har lyst på?

 

Hva maten koster, eller kjøper du deg det du har lyst på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge jeg har penger på konto så kjøper jeg det jeg har lyst på. Er det på slutten av lønna er jeg kanskje litt mer fornuftig. Jeg tenker mye på hva jeg putter i munnen, men ofte vinner dessverre lysten og det blir ikke alltid sunne greier.............

Skrevet

Jeg tenker hele tiden på hva jeg putter i munnen, ganske slitsomt faktisk....

Sjekker alltid pris før jeg handler, og handler ofte det billigste.

Har god økonomi men liker å være veldig bevisst på hva jeg handler.

Går mye i billigprodukter som er like gode som de dyrere, iallefall de vi kjøper.

Favoritten er rema 1000 produktene, landlord og matmesteren sine produkter (alt fra rema 1000 butikkene) :)))

Ellers er det jo noen merker som vi handler fra gilde foreks, kjøttpølser....og ost fra norvegia/jarslberg..

Skrevet

Jeg tenker ikke noe særlig over hva jeg spiser. Jeg ser på prisene på butikken, men de er som regel ikke avgjørende for om jeg kjøper det eller ikke. Liker bare å vite hva ting koster:)

Skrevet

handler på samme viset, har også grei økonomi.

mulig det er defor vi har god økonomi?

 

skulle ønske jeg kunne slappe litt mer av økonomisk, og unne meg mer, men ble ikke skrudd sammen slik...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...