Anonym bruker Skrevet 4. september 2011 #1 Skrevet 4. september 2011 Hei, er det mange dansker i Tromsø? Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 4. september 2011 #2 Skrevet 4. september 2011 Har ikke møtt så mange dansker i Tromsø. Hvordan det?
Anonym bruker Skrevet 4. september 2011 #3 Skrevet 4. september 2011 Min danske mann blir glad tror jeg hvis det er flere av han der oppe
Anonym bruker Skrevet 4. september 2011 #4 Skrevet 4. september 2011 Hehe, hvor bor dere? kjenner en danske som bor på Gimle, vet de har 3 barn, tror det er 2 gutter og en jente. Ellers er det nok danske leger på unn.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2011 #5 Skrevet 5. september 2011 vi bor ikke der enda, men er på vei nordover med en litt skeptisk danske, men vi får vel bare stalke noen danskere
Anonym bruker Skrevet 5. september 2011 #6 Skrevet 5. september 2011 Tja de har jo pjolter klubben, gammel dansk i Tromsø, han kan vel melde seg inn der når dere ankommer byen??
Anonym bruker Skrevet 5. september 2011 #7 Skrevet 5. september 2011 takk for det, melder han inn som det aller første
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå