Anonym bruker Skrevet 4. september 2011 #1 Skrevet 4. september 2011 Jeg er lykkelig gift, har to flotte barn og trives veldig godt med familielivet. Likevel har jeg hver natt den siste uka drømt om en eks-kjæreste som jeg avsluttet forholdet med for snart 10 år siden. Jeg har verken sett ham eller hatt noe med ham å gjøre siden. Vi bor også en helt annen plass enn det jeg gjorde den gang jeg var sammen med ham. Drømmene handler for det meste om sex. Vi er visstnok sammen i disse drømmene og har sex overalt, i trapper, seng, sofa, bord, bil, toalett, kjøpesenter...ja, over alt. Jeg er kjempeforelska i ham i drømmen, men blir nærmest flau når jeg våkner. Har ikke hatt denne mannen i tankene på flere år og selv om bruddet var sårt så er jeg over ham for leeenge siden. Men hva skjer? Noen som kan tyde drømmer?
Anonym bruker Skrevet 4. september 2011 #2 Skrevet 4. september 2011 Google "drømmetydning" så får du opp endel sider med oversikt over forskjellige emner, der finner du ut hva det betyr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå