Gå til innhold

Terminliste-tull...


RenateCantante

Anbefalte innlegg

Nå har jeg trøttna på dette tullet altså...jeg har skrivi inn meg på "den nyeste terminlista" sikkert 3-4 ganger nå, men av en eller annen merkelig grunn, forsvinner jeg alltid!! Jeg gikk nettopp igjennom den tråden som heter "den aller nyeste terminlista" og ser at det er bare surr hele veien...

 

Mitt forslag er at vi begynner på nytt - og forhåpentligvis husker ALLE på at det er det NEDERSTE innlegget som skal kopieres. Pass også på å IKKE kopiere signaturen til den som skrev det innlegget du kopierer - ellers havner den personen dobbelt, både på "sin" termin OG på 31. mars...

 

LYKKE TIL, JENTER :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har allerede blitt litt krøll på den du laga.. L_i_n_d_a kopierte ditt innlegg enda flere var etter deg. Jeg kopierte den over henne og la hennes navn inni der i tillegg til mitt så håper folk ser det og neste som kommer kopierer min liste og ikke hennes..

Men går det ikke at en har kontroll over første innlegg og kan føre inn de som kommer etter? Slik at man ikke trenger kopiere lista hele veien ned?

Er ny her inne på forumet så har ikke kommet meg inn i det så ikke ta deg nær el tro jeg kritiserer noe for det gjør jeg ikke :)

Det blir nok alltids noen som ikke får med seg at man må kopiere siste liste når man skal legge seg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe...ja, det var vel dømt til å mislykkes fra begynnelsen av - med så mye merkelige hormoner i lufta ;) Jeg bare _måtte_ gjøre et forsøk på å få litt orden på greiene, for som sagt så har jeg blitt "kasta ut" av lista 3-4 ganger :/

Tar meg ikke nær, helt ok - og et innmari bra forslag egentlig...melder du deg frivillig kanskje? ;) ;) ;) Skulle gjerne gjort det, men jeg studerer heltid og har allerede mann og tre barn(les: fire alt i alt), så jeg har desverre ikke tid :/

 

KlemR

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten burde egentlig bare èn ha ansvaret for å "føre inn", ellers så kan vi bruke den barnimagen har laget ferdig for oss mars-jenter. Bare alle legger inn terminen på profilen sin så kommer en med i den automatiske terminlisten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fikset opp i det tullet på terminlisten som har skjedd denne gangen, men jeg har ikke ryddet i noe av det som har hendt tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg kopiert innpå navn ifra BIMs terminliste også. Det var veldig mange som ikke stod der. Sannsynligvis fordi de ikke har krysset av for å vise termindatoen. Enkelte hadde en annen dato på den listen, enn den de har skrevet innpå her. De må nesten redigere på det selv, for jeg vet ikke hvilken som er gjeldende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe,det kunne jeg nok alltids ha gjort om jeg hadde vært litt mer kjent her inne med forumet :) Har terminlista både på BV og MN så en plass fra eller til hadde ikke gjort noen forskjell egentlig.. men vil lære meg litt mer om hvordan ting er her inne først :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved å gå inn på din egen side så kan du trykke på "Til profilen din", og der vil du finne en link til "terminliste" under din egen termin. Her er en oversikt over alle som har termin i Mars og som har lagt den inn i profilen sin og valgt at den skal være synlig.

 

Men det forutsetter at alle legger seg inn og at alle etterhvert oppdaterer profilen sin når de får ny termin fra ultralyd :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...