Gå til innhold

Syk mens gravid...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er fryktelig forkjølet, med vekslende feber. Er det noe å bekymre seg for?

Vil helst unngå paracet, da jeg er livredd for allergi på barnet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer også på dette.... Ligger i senga med tett nese, hovene mandler, og febersymptomer. Måtte ta en paracet i natt pga hodepine (fikk ikke sove).

 

Er uke 36+5 i dag, hva skjer hvis fødsel starter og man er skikkelig potte-tett forkjølet? Har det noe å si for smertelindringsmuligheter for eksempel?

Skrevet

Immunforsvaret er svekket når en er gravid.

Paracet er helt greit, er Ibux er skal holde seg unna.

Skrevet

De lærde strides angående paracet, da det er enn noe forhøyet forekomst av allergi hos "paracet"barn.

Skrevet

Hva sier de lærde om at mor har feber da?

Skrevet

Det er jo det de ulærte spør om i denne tråden...

Skrevet

Dersom du får høy feber, type over 39 grader, tenker jeg at paracet er en fordel. Sjansene for uheldige bivirkninger av paracet i svangerskap er veldig små, og synkende med svangerskapets varighet (mest sensitivt i første og begynnelsen av andre trimester).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...