Trultetryne Skrevet 4. september 2011 #1 Skrevet 4. september 2011 Altså dere som er henvist av lege..
Engodmagefølelse Skrevet 4. september 2011 #2 Skrevet 4. september 2011 Jeg er vel forsåvidt ikke helt av de du spør, men skal tilbake til gynekologen jeg går hos på tidlig ultralyd etter hans anbefaling. Var der i mars med mistanke om abort og da ba han meg bestille time til tidlig ul så snart jeg ble gravid. Har hatt kobberspiral inne etter forrige fødsel og han var redd den kanskje hadde forandret forholdene i livmoren noe. Sist svangerskap ble jeg henvist til tidlig ul pga ujevne sykluser og problem med å fastsette termin.
Full av liv Skrevet 4. september 2011 #3 Skrevet 4. september 2011 Uforklartige smerter i magen i uke 7-8. Kunne vært svangerskap utenfor livmoren, men det var ikke det. Dette var i forrige svangerskap..
MammaMø med to små Skrevet 4. september 2011 #4 Skrevet 4. september 2011 morkakesvikt i forrige svangerskap. Skal ha tettere oppfølging gjennom hele svangerskapet nå. Fare for sv.forgiftning.
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 4. september 2011 #5 Skrevet 4. september 2011 Langvarig blødning er grunnen her. Usikkert om fosteret er i live.. Skal ikke på ul før om 1,5 uke, da er jeg 8 uker på vei..
bomsa Skrevet 4. september 2011 #6 Skrevet 4. september 2011 Jeg blir henvist til tidlig UL i alle mine svangerskap pga endel spontanaborter.
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 4. september 2011 #7 Skrevet 4. september 2011 Tror ikke det er så veldig mange som får henvisning til tidlig ul. Noen (som meg) får fordi jeg har gått til kontroller hos gynekolog som har ul apperat. Andre betaler for det selv. Ellers så har du fått mange gode svar ser jeg på hvorfor de får henvisning fra lege...
Blåbærmuffins Skrevet 4. september 2011 #9 Skrevet 4. september 2011 Jeg skal for å se hvor langt jeg er på vei. Tror jeg har sånn høvelig kontroll på det, men legen ville vite mer nøyaktig. Helt greit for meg det
kisso Skrevet 4. september 2011 #10 Skrevet 4. september 2011 Grunnet xu og MA etter hverandre, vil ikke gå til uke 19 for å finne ut at fosteret døde i uke 11 igjen
Gjest Kira 1+1 underveis ♥ Skrevet 4. september 2011 #11 Skrevet 4. september 2011 Jeg var på tdlig kontroll på Riksen i uke 8, fordi jeg har så tynn livmorvegg på den ene siden. Så de skal følge meg opp i hele svangerskapet, for å se om den blir tynnere og tynnere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå