Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #1 Skrevet 3. september 2011 Heisann, bare lurte på noen ting jeg... Håper noen orker å svare. Bestilte graviditetstest på billigtester.no, og kjøpte samtidig folat. For jeg var ganske sikker på at jeg var gravid, selv om det enda var noen dager til mensen. Ponget kommer her: Folaten var i et brett, og ikke i boks som på apoteket. Og de var ikke små og hvite som de jeg har sett før, man ganske store og brune. Er det like bra eller? er det "trygt"? Blei litt usikker på dem... Over til noe annet: Er 4-5 uker på vei nå, og har ikke lyst på sex i det hele tatt. Er det normalt, eller er det bare jeg? Føler meg oppblåst, stikker, nedi der og mye utflod. Rett og slett ekkelt. Vei tjeg er barnslig nå, men jeg takler ikke at det er så vått og guggete - og surkler når vi liksom skal ha oss. Æsj,. orker ikke.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #2 Skrevet 3. september 2011 De pillene er like trygge som de du kjøper på apoteket, brukt de i 3 svangerskap + prøveperioder Når det kommer til sexen: helt normalt, noen mister lysten i svangerskapet, hos andre øker den enormt, like normalt begge deler. Gi deg selv og kroppen tid til å bli vant til svangerskapet, så skal du se det blir litt lettere med ukene
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #3 Skrevet 3. september 2011 TAKK for at du svarer meg. De pillenen så så annerledes ut, og da måtte jeg bare spørre noen... Og siden det er spå tidlig, bare 4-5 uker så visste jeg liksom ikke hvem jeg skulle spørre... ;-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå