Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #4 Skrevet 3. september 2011 Bjørgunn er da ikke et helt uvanlig jentenavn, er rundt 80 stykker i Norge som heter det.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #5 Skrevet 3. september 2011 Ha h, Hildeært......Synes nesten det var finere, faktisk :-) Hvorfor vil dere barna deres så vondt?
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #6 Skrevet 3. september 2011 Vel, ingen favoritt her - hva med Eldbjørg? Det er et flott navn.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #7 Skrevet 3. september 2011 Alfhild er hakket bedre syns jeg.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #8 Skrevet 3. september 2011 HVorfor så mange tullesvar? Jeg har aldri hørt navnet tidligere, men jeg likte det. Et sterkt navn.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #9 Skrevet 3. september 2011 Har aldri tenkt over at det er et sjeldent navn, men så jo nå på ssb at det finnes ca 100 Bjørgun/Bjørgunn i Norge. Både min svigermor og min tante heter det, så jeg har ansett det for å være et vanlig navn på kvinner født rundt 50-tallet. Uansett, pent synes jeg ikke det er. Jeg synes Bjørg er et hardt og lite feminint navn, og det blir ikke noe bedre av å slenge på -unn bak..
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #10 Skrevet 3. september 2011 HVa med Bjørgvin? Flotters, also
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #11 Skrevet 3. september 2011 jeg har hørt navnet før, å synes egentlig det er fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå