Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #1 Skrevet 3. september 2011 Av en merkelig grunn er jeg nyskjerrig på hvoran moren og stefaren ser ut:S jeg har prøvd å google litt men finner ingenting.. noen som kjenner fam. tilChristoffer? virket det som om stefaren var så sjalu og moren så l ite handlekraftig?
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #2 Skrevet 3. september 2011 http://www.ringblad.no/nyheter/article4021980.ece Dette er vist moren og stefaren. http://www.dagbladet.no/2009/05/04/nyheter/innnenriks/rettssak/straffeutmaling/barnedrap/6042677/ Her ser du bildet, sladdet.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #3 Skrevet 3. september 2011 Stakkars gutt!!!! Får så vondt i hjertet mitt for den lille gutten,å alt det han måtte oppleve å gjennomgå.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #4 Skrevet 3. september 2011 Jeg synes alltid at stefaren ligner slik på stesønnen Christoffer... men de er jo ikke i slekt.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #5 Skrevet 3. september 2011 Jeg leste boka på en kveld. Grusomt. Rett og slett motbydelig å lese. Jeg er overbevist om at moren og stefaren er skyldige og i mine øyne klin gærne.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #6 Skrevet 3. september 2011 Tenk at de får beholde den lille jenta da. Det er helt vilt.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #7 Skrevet 3. september 2011 Enig med deg 22.37, motbydelig å lese. Jeg angrer på mange måter på at jeg leste den boka, for alt det jævlige som skjedde med Christoffer plager meg i lang tid etterpå. Etter å ha lest den ferdig måtte jeg bare ha sønnen min i sengen og holde rundt ham hele natten - herregud, jeg kunne aldri latt noen gjøre ungen min noe slikt, moren hans må være helt skrudd. At stefaren er skrudd er det liten tvil om. Æsj, så fæl han er, fæle mannen. Har hørt at han virkelig får gjennomgå i fengselet, det skulle bare mangle.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #8 Skrevet 3. september 2011 Han sitter vel i fengsel den jævelen.men det er vel ikke lenge.Og hva med denne moren har hun omsorgen for sitt barn.selvfølgelig viste hun hva som skjedde med christoffer.Hun lå nok å hørte på hva som skjedde,mange ganger.utrolig at kjerringa ikke hjalp sin sønn.Bra dem gjorde dette i norge for dem sin skyld.hadde dette vært i et annet land hadde aldri møkka kommet ut av fengslet en gang.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #9 Skrevet 3. september 2011 Det merkelige hærverket på graven til Christoffer gjør det hele enda sykere (om mulig).
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #10 Skrevet 3. september 2011 Det er jo helt sykt. Mange mener det er stefaren som har gjort hærverket eller fått noen til å gjøre det. Jeg ble også "syk" av å lese denne boken. Det gjorde vondt langt inni hjerterota og jeg skjønner ikke at mødre ikke klarer å lage trygge hjem for barna. Når far eller stefar er voldelig er det bare en løsning og det er å pakke sakene og dra.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #11 Skrevet 3. september 2011 Huff, jeg sliter enda med å sove når jeg tenker på han...bare tenk all den smerte han har følt... :.....(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå