Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #1 Skrevet 3. september 2011 Min er en gnager. Han klarer nok fint i gnage av klistremerker. Men hvor farlig er det å gnage på sprittusj?
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #2 Skrevet 3. september 2011 Hvis han klarer å gnage av klistremerker, vil han jo lett klare å få vekk sprittusjen også. Vi merker med navnelapper, og det holder greit, selv om de noen ganger blir litt gnagd av.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #3 Skrevet 3. september 2011 Min gnager ikke på smokken, så klistermerket får stå på.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #4 Skrevet 3. september 2011 kjøp smokker med ferdig graverte navn i
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #5 Skrevet 3. september 2011 til barnehagen har jeg kjøpt navnesmokker, så da er det ferdig trykt..
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #6 Skrevet 3. september 2011 Eeh.. aldri sett smokker med navn på? navnesmokken.no bare å bestille med hele navnet.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #7 Skrevet 3. september 2011 Jeg har smokken på en smokkesnor, på snoren har jeg skrevet navnet med sprittusj. Synes det er mer hygenisk med smokkesnoren også, for da henger de smokken på hylla istedefor å legge den der. Det er jo samme hylle som alt annet skittent blir lagt på. Den forsvinner ikke så lett med smokkesnoren heller, jeg har aldri mistet smokken, mens jeg hører andre mødre i bhg'en klager over at smokken forsvinner i ett sett.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #8 Skrevet 3. september 2011 Ja, for en ettåring gnager ikke og eter på alt mulig, så da er det veeeldig uhygienisk å legge den på hylla... DOH...
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #9 Skrevet 3. september 2011 Vi har kjøpt masse smokker fra navnesmokken.no. De er geniale. Der står navnet klart og tydelig, og de ansatte i bhg slipper å lete etter et uleselig sprit-tusj navn som er halvborte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå