Gå til innhold

Til Barnehagepersonell: Blir vi foreldre "snakket om"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det sånn at dere noen ganger tenker: åch, nå kommer "dramaqueen" inn døra hvert øyeblikk, eller, nå kommer "skravlehøna" igjen..

Noe i den duren?

Bare spør ;) Det er jo lov å tenke sånn, jeg tenker snn selv faktisk om enkelte foreldre (gjør vi ikke alle). ;)

Snakker dere ofte om foreldrene dere imellom, på jobb?

Motsatt: vi foreldre snakker hvertfall om personellet i barnehagene rundt om ;) (for ikke snakke om frisøren ;))

Videoannonse
Annonse
Gjest overlord
Skrevet

Jobber ikke i barnehage, men regner med at vi blir snakket om ja. Vi gjør vårt ytterste for å være mønster-foreldre så jeg tror ikke vi er "snakkisene" i bhg. Kan godt tenke meg hvilke foreldre som er det....

Skrevet

Vil da virkelig tro det. Jeg er lærer, og en del foreldre får "gjennomgå" på lærerrommet av og til ja ;-) Ser for meg det er mye det samme på pauserommet til de bhg-ansatte.

Skrevet

Selvsagt. Det er mye korttenkte og underlige foreldre. De er ofte dagens underholdning

Skrevet

Jeg jobber heller ikke i bhg, og tror også at vi foreldrer blir snakket om ja. Jeg havner vel i kategorien: skravlebøtta *flau*. Syns det er så koselig å slå av en prat med personalet, fordi dem er så hyggelige.

Skrevet

Det vil jeg tro at de gjør. Jeg jobber på butikk, og det hender vi snakker om kunder, sånn oss i mellom..

Skrevet

Jobber også i en butikk...også vi prater mye om kundene.

Skrevet

Alltid når jeg har værti bhg på praksis i løpet av utdanningen min så har det blitt snakket om foreldre. Vi er jo ikke enige i alt andre velger for sine barn. Men jeg vet at når jeg begynner å jobbe i bhg nå etter permisjon, så skal jeg holde meg for god til å snakke om foreldre i bhg. greit man diskuterer forskjellig på fritid eller avdelingsmøter, men ikke i bhg mens barna er der. det er så fort gjort at barna snapper opp slike ting!

Skrevet

Jepp!