Gå til innhold

Noen som har spurt mannen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

om hva han fantaserer om seksuelt, evt hvem han fantaserer om..jeg har tenkt litt på dette, og kommet fram til at jeg ikke tør spørre, av frykt for at jeg ikke takler svaret..hva vet dere om mannens fantasiliv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har spurt, og da fikk jeg bare til svar at han var veldig fornøyd og ikke hadde noen fantasier.. Så da spørs det om han selv har kommet fram til at jeg ikke hadde taklet svaret, og derfor dro en hvit en ;p

Skrevet

Jeg har ikke spurt, men går selvfølgelig ut fra at jeg ikke er den eneste som er i de fantasiene. Kan fint leve med det, men trenger ikke høre det fra ham.

Skrevet

Ja, vi snakker åpent om fantasier, hva som tenner oss osv.

Men jeg har egentlig ikke spurt om HVEM. sikkert fordi jeg selv aldri fantaserer om noen bestemte personer:)

Skrevet

Flere som tenker som meg..:) Ja hva som tenner og sånt har jeg også spurt om men fikk ikke noe konkret svar..min eks hadde skikkelig lakk og lær fetisj, og merker jeg går og leter etter min nåværendes "fantasiområde" men ikke sikkert han har noen seksuell besettelse da..bare jeg som er litt "miljøskadd" fra tidligere forhold.., men som en ovenfor nevnte, jeg antar at jeg ikke er den eneste i fantasiene..

Skrevet

Jeg har aldri spurt, men fordi jeg kjenner han så godt som jeg gjør, så vet jeg at hans eneste fantasi og ønske er å kunne gjennomføre et samleie. Han har aldri gjort det uten store smerter, så derfor vet jeg det. Utroskap er min minste bekymring kan du si.

Han har tatt til fornuft og vett, og har endelig snakket med legen sin og fått henvisning til urolog. Så det kan være at hans fantasi snart blir virkelighet :) Vi håper på det :)

Skrevet

huff 20.27 det hørtes kjipt ut, håper han får ordnet opp i problemet snart!!

Skrevet

Jo, det vet jeg, han fantaserer om meg og en venninne av ham, gjerne sammen. Han fantaserer også om meg sammen med andre menn.

Jeg fantaserer om mannen, en av hans kompiser og et par til, han vet om det.

Vi er åpne med hverandre og ikke sjalu.

Skrevet

JEg har ikke tørt å spurt om hvem, fordi jeg ikke kommer til å like svaret. Jeg tro han hadde svart at han ikke fantaserer om andre enn meg, men please.. jeg vet jo at det ikke er sant :P Hender seg jeg fantaserer om andre menn jeg også, men tror ikke sambo hadde villet hørt det!

Skrevet

haha!! tror ingen mannfolk innrømmer det. de drar en løgn som "kun deg kjære" eller jeg er "fornøyd med deg kjære" eller "ikke noe spesielt" belivie me:)

Skrevet

Vil helst ikke vite hvem han tenner på, da jeg har en "stygg" misstanke om at det er ei av hans beste venninner.. Måten han kan sitte å se på henne med fjernhet i blikket når han tror ingen ser han.. Nei, bedre å ikke få det bekreftet, så jeg slipper å løpe her å være sjalu for en fantasi. Hun er lykkerlig gift og har en sønn, vi er i et godt samboerskap med snart to barn, så tror det får holde med en mistanke.

Når det gjelder HVA som tenner han, så er vi like åpene om akurat dette, blir jo bra sexliv ut av det, kan tørre å teste ut nye ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...