Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #2 Skrevet 3. september 2011 Sterk tekst fra en ungdoms perspektiv. Min tenåring kunne nok skrevet noe av det samme, selv om jeg som mor har deltatt og vært tilstede hele tiden. Tror nemlig ikke tenåringen selv føler det, fordi jeg har tatt valg på tvers av hva tenåringen har likt. Men mine valg bunner i langtidsperspektiv, og ikke her og nå. Tror mange tenåringer føler det slik.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå