Maddi Skrevet 3. september 2011 #1 Skrevet 3. september 2011 Jeg lurer på.... får man vite på forhånd om man kommer opp i eldre eller nyere historie?
vildejenta Skrevet 3. september 2011 #2 Skrevet 3. september 2011 Jeg har tatt historie påbygging da, men det er vel sikkert ganske likt. Fikk vite tema, så fikk jeg 30 minutter til å skrive notater på et ark som jeg kunne ha med inn på eksamen.
Maddi Skrevet 3. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2011 Det er vel det jeg skal også. Påbygging til studiekompetanse. Så du får altså ikke vite noe om du kommer opp i nyere eller eldre. Du får bare ett tema 30 min før og det kan være hva som helst. Heftig! Håper jeg klarer dette...
winneboo Skrevet 3. september 2011 #4 Skrevet 3. september 2011 Tok nyere historie. Fikk da trekke to store temaer. Husker ikke hvilke temaer jeg fikk. Men hadde da 15 min på meg å oppsummere de to temaene og notere kjapt en slags huskeliste over ting jeg burde si noe om, før jeg kom inn til eksamen.
winneboo Skrevet 3. september 2011 #5 Skrevet 3. september 2011 Oi tror jeg svarte litt kjapt her. Er det noe som heter bare historie her? Jeg hadde eldre historie i 1. og 2.klasse på vgs. og nyere historie i 3.kl. Kom opp i eldre historie skriftelig i 2.kl og nyere historie muntlig i 3.kl.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå