Gå til innhold

Hvordan avvise noen på en fin måte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går traff jeg en jeg har snakka en del med på nett, men det var ingen kjemi der for min del.

Nå sier han at han vil treffe meg igjen, men jeg har ikke sånn veldig lyst.

Hvordan avvise på en fin måte? han er jo en snill kar som jeg max kan se for meg som en venn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si det som det er, at han er en fin fyr men at du ikke følte den kjemien med ham som du hadde håpet, og at du derfor ikke ser noe poeng i å treffes.

Ikke la ham kaste bort tiden sin på å tro at det kan bli noe mer hvis du har bestemt at det ikke skjer.

Skrevet

Been there, done that.. Og jeg er selv veeeldig dårlig på å avvise, vil jo ikke såre noen!

Jeg har i et makent tilfelle tidligere bare sagt det helt ærlig, helt som det var: Du er en ålreit fyr, og absolutt en jeg trives med, men dessverre så føler jeg ikke for deg på "den" måten. Jeg vil gjerne ha vennskapet ditt, men om det ikke føles riktig for deg, så skjønner jeg det.

Det var noe sånt jeg sa til han, og det gikk fint :) Etter det hadde vi en vennlig tone, uten å bli bestevenner, men såpass at han fortalte meg om det da han hadde fått seg kjæreste og sånn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...