Gå til innhold

Hvor mye betalte dine foreldre for ditt bryllup?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke gift ikke skal jeg heller, men har tre barn må begynne å spare snart....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min far og svigerfar delte på utgiftene..

Skrevet

Hvor mye kom det på da totalt?

Har dere søsken?

Skrevet

Ikke et øre.

Jeg og mannen min har en langt høyere inntekt enn foreldrene våre, så det var aldri i våre tanker å be om tilskudd til bryllup.

Skrevet

Foreldrene våre ba pent om å få arrangere bryllup for oss. Vi sa ja takk. Det ble en dyr affære, men det var ikke vårt valg.

Skrevet

Ikke ett øre. Vi er voksne og tjener penger selv, selvfølgelig betalte vi selv.

Skrevet

VI betalte alt selv. Hadde et bryllup som kostet ca. 40000. Da kostet mat/drikke og lokalet 35000. 23 gjester. Resten var noen nye klær og taxi som vi spanderte på noen av gjestene som skulle reise et stykke.

Skrevet

Betalte selvfølgelig for alt selv. Vi er da voksne mennesker

Skrevet

bryllupet kostet ca 100 000, pappa dekket 30 000. Han hadde forøvrig en drøss med penger og har aldri stilt opp for meg, så syns egentlig han kunne spandert litt mer jeg da...

Skrevet

Ingenting.

Jeg var 26 år da jeg giftet meg, var i full jobb og hadde bodd hjemmefra i mange år. Forventet selvfølgelig ikke at foreldrene våre skulle betale bryllupet vårt, det betalte vi selv.

Skrevet

Godt å høre:)

Ser jo stadig her inne at foreldrene betaler, men da vet jeg at det ikke er en gyllen regel:)

Skrevet

Jeg har ingen planer om å begynne å spare til noe bryllup for barna mine, men tenker at når den tid evt kommer så kanskje jeg heller vil tilby meg å betale for brudekjolen, åpen bar, blomstene eller ett eller annet. Noe vil jeg nok sponse, men jeg kommer ikke til å spare til det!

Skrevet

Jøss..hvorfor skulle de betale noe??

Er jeg som skal gifte meg, ikke de..

Skrevet

Ingenting.

Når mine barn gifter seg vil vi gi de en sum i gave.

Kanskje 20-30 tusen

Skrevet

Foreldrene mine ønsket å betale. De har god råd og hadde lyst til å gi oss dette i gave selv om vi også var voksne med egne jobber da vi giftet oss.

Hvorfor er det så mange som er sarkastiske og spydige når de påpeker at de betalte bryllupet selv? Er det noe galt i foreldre som selv ønsker å betale bryllupet til barna sine???

Bryllupet vårt kostet rundt 100.000.

Skrevet

Sarkastiske? Ser ikke helt at noen er særlig sarkastiske her, men ser at flere forteller at de er voksne, tjener penger selv og da betaler sitt eget bryllup selv.

Jeg blir rett og slett kvalm av enkelte (ikke i denne tråden!) nærmest forventer å få penger/selskapet av foreldrene. Dersom brudeparets foreldre derimot på eget initiativ _vil_ gi en sum penger, så er saken en annen, men å nærmest forvente penger...

Skrevet

Pappa betalte blomstene, som kom på 2000kr.

Ellers ingen ting egentlig.

Men fikk jo da 10 000kr av mamma og stefaren min, og 5000kr av pappa og stemora mi i bryllupsgave.

Alt sammen med ringer, klær, mat, lokale, bryllupsreise, ja alt som heter noe med bryllup, brud eller brudgom kom på 50 000kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...