Gå til innhold

Hvilket bilsete anbefaler dere til ny baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tryggest og mest praktisk??

Det er jo så mange å velge mellom :-/

Hilsen forvirret førstegangsmor.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi var veldig fornøyde med acta graco sin babystol.. med mirage trille til ;)

men spør du 10 forskjellige personer får du vel 10 forskjellige svar og..

Skrevet

Og da er jeg en av de 10 som kommer med et annet svar;)

Jeg var like forvirret som deg, og ble anbefalt Maxi Cosi. Kjøpte dette, og er meget fornøyd. Skal brukes nå til barn nr 2 også.

Skrevet

acta graco sitt med base er topp =)

Skrevet

Acta graco var en super stol. Lettvint å ta inn og ut av basen og et stødig, godt sete. Det eneste jeg synes er dumt med det er at handtaket er litt tjukt/stort, og dermed ble det tungt for min lille hånd å bære.

Maxi cosi har et smalere håndtak og er derfor lettere for meg å få et godt grep på. Selve stolen er like god som andre jeg har prøvd (ikke store forskjeller ute å går egentlig), men der synes jeg feste/løsne annordningen på basen er litt tullete. På vår base er den rett og slett veldig treg/hard, den handtak-dingsen man skal dra i for å løsne setet fra basen, og jeg sliter skikkelig med å få det løs fra basen..

Men alt i alt er begge kjempegode stoler =) Jeg vil anbefale deg å dra i en butikk som selger stoler (selv om du kanskje ikke har tenkt å kjøpe ny), og prøve en stol. Bær litt på den, kjenn på vekten (og tenk deg en baby i tillegg..), klikk det av og på base etc.. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...