Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #1 Skrevet 3. september 2011 Tryggest og mest praktisk?? Det er jo så mange å velge mellom :-/ Hilsen forvirret førstegangsmor.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #2 Skrevet 3. september 2011 vi var veldig fornøyde med acta graco sin babystol.. med mirage trille til men spør du 10 forskjellige personer får du vel 10 forskjellige svar og..
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #3 Skrevet 3. september 2011 Og da er jeg en av de 10 som kommer med et annet svar;) Jeg var like forvirret som deg, og ble anbefalt Maxi Cosi. Kjøpte dette, og er meget fornøyd. Skal brukes nå til barn nr 2 også.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #4 Skrevet 3. september 2011 acta graco sitt med base er topp =)
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #5 Skrevet 3. september 2011 Acta graco var en super stol. Lettvint å ta inn og ut av basen og et stødig, godt sete. Det eneste jeg synes er dumt med det er at handtaket er litt tjukt/stort, og dermed ble det tungt for min lille hånd å bære. Maxi cosi har et smalere håndtak og er derfor lettere for meg å få et godt grep på. Selve stolen er like god som andre jeg har prøvd (ikke store forskjeller ute å går egentlig), men der synes jeg feste/løsne annordningen på basen er litt tullete. På vår base er den rett og slett veldig treg/hard, den handtak-dingsen man skal dra i for å løsne setet fra basen, og jeg sliter skikkelig med å få det løs fra basen.. Men alt i alt er begge kjempegode stoler =) Jeg vil anbefale deg å dra i en butikk som selger stoler (selv om du kanskje ikke har tenkt å kjøpe ny), og prøve en stol. Bær litt på den, kjenn på vekten (og tenk deg en baby i tillegg..), klikk det av og på base etc.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå