Gå til innhold

Så smalt det...


Småtrollmamma

Anbefalte innlegg

Og kvalmen har kommet med et brak! Har vært litt uggen de siste dagene men det har kommet og gått...i dag derimot har jeg hatt date med doskåla...spyr opp alt jeg spiser og brekker meg flere ganger i timen....Stakkars gulljenten min på 2 år løper etter meg på do : da jeg sier mamma bare " tisse " litt og lukker døra.....da fikk jeg svar på tiltale...Mamma tissa masse!! Hehehe må le, de sier det virkelig som det er disse små!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahaha...... får høre det av de små!!!! ;)

Jeg er 4+3 og går og lurer på når kvalmen setter inn for fullt..... ikke merket noe enda, men med de 2 første kom kvalmen snikende i 5.-6. uke..... så vi får se! :)

 

Lykke til med "tissinga" ;-D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde akkurat lest innlegget ditt på 1.tri i går kveld og lurt på hvor lenge jeg skulle være skånet denne gangen da kvalmen kom som lyn fra klar himmel. Frøs og var kokvarm om hverandre og kveldens siste måltid kom opp. Ikke mer oppkast etter det, men kjempeuggen og til og fra do i hele natt. Lurer på hvordan det blir fremover..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt det sånn jeg og...frostig i kroppen og føler det er kaldt uansett hva jeg gjør...Mannen bare ser rart på meg der jeg sitter i ullsokker, kosebukse, t - skjorte med tykk collegegenser utenpå og fortsatt sier det er kaldt...har skrudd opp til 23 (pleier å ha 21) grader inne til min kjæres store fortvilelse..siden han syns det blir i overkant varmt...men da bruker jeg bare GRAVIDTRUMFKORTET.....Hihi, noen fordeler må man jo ha og i disse påkjenningsdagene....

Kvalmen har roet seg ned litt i dag, men den gir meg et stikk i ny og ne med sånn kvalmegys kastet over meg når det minst passer. :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert ikke noe galt...hvor langt er du på vei? :-) Bare nyt det mens du ikke er kvalm og dårlig. PLUTSELIG kommer det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...