missT Skrevet 3. september 2011 #1 Skrevet 3. september 2011 Har to barn, 8 og 5 år som skal ha barnevakt et par timer to kvelder i uka... Hva betaler man en jente på 15 for det?
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 3. september 2011 #2 Skrevet 3. september 2011 Jeg gir ca. 50 kroner timen. Det er grei betaling siden de ikke betaler skatt og får mat / drikke i tillegg.
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 3. september 2011 #3 Skrevet 3. september 2011 Da jeg satt barnevakt fikk jeg 100 kr i timen hos den ene familien. Hos den andre fikk jeg litt forskjellig... Litt utifra hvor lenge jeg satt etc. Noen ganger fikk jeg ingenting (satt kanskje bare 2 timer max) så fikk jeg heller dobbelt betaling neste gang. Når det er snakk om et par timer, 2 ganger i uka. 1000-1500 i mnd, at ho får en fastlønn, om ho jobber jevnt like mange timer hver dag. Så får dere bli enige om ho vil ha pengene etter hver gang, eller en gang i mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå