Gå til innhold

Kveldskos i kveld? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags mat skal dere ha tilkveldskos i kveld? Her er vi helt blanke på hva vi har lyst på... :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kok opp pene pasta.. så steker du kjøtt til biff el svinekjøtt i strimler. legger d til side, så steker du litt sopp, paprika, hvitløk og chille. etter behov. har oppi en pakke fløte og la d koke opp. så har du i kjøttet og la d småkoke i ca ti min. kjemoego og romantisk middag :D

smake sausen til med salt og pepper ;)

Skrevet

I kveld vet jeg ikke, men i går hadde vi løvbiff i pita med salat og dressing.

Skrevet

pølse med brød til middag, siden ungene bestillte det. så har jeg kjøt tortilla chips med cheese som jeg skal varme i ovnen og ha salsa og rømme til :)

Skrevet

Ungene har nettopp spist pasta med pølser og ketchup! ;)

Vi voksne skal ha pizza med kjøttdeig, løk, hvitløk og chili i kveld. Tror sannelig det blir en øl til også! :)

Skrevet

Aner ikke i dag. Men hadde hjemmelaga pizza igår, og gutten vår spiste restene fra i går til middag i dag :)

Skrevet

Etter at jeg ble gravid har det blitt taco flere ganger i uka, har så forferdelig lyst på. I dag skal vi i bryllup, og har ikke peiling på menyen.

Av kosemat pleier jeg å lage:

Fylt paprika (forveller halve paprika og fyller med forskjellig, nå for tiden går det i tacokrydret kjøttdeig, mais løk og salsa ;) )

Hjemmelaget pizza

Biffsnadder

Biff (ikke nå som jeg er gravid, må visst gjennomsteke kjøtt og jeg er lite begeistret for skosåle)

Maggi juicy chicken (en ny favoritt blant halvfabrikata, den med honning er nydelig) med ovnsstekte potetbåter og salat.

Skrevet

Vi skal ha Bakt mandelpotet og svin indrefilet med salat...mmmmmm

Skrevet

Jeg laga tacograteng i går som jeg skal varme opp og kose meg med i kveld, for det er knallgodt!

Skrevet

Hvordan lager du tacograteng? Sorry er bare ikke så flink til å lage mat :P eller oppfinsom :P

Skrevet

Retten til første anonym hørtes veldig godt ut :) Det blir nok det med fyllingfilet i kveld tror jeg! :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...