Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #1 Skrevet 3. september 2011 Hva slags mat skal dere ha tilkveldskos i kveld? Her er vi helt blanke på hva vi har lyst på...
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #2 Skrevet 3. september 2011 kok opp pene pasta.. så steker du kjøtt til biff el svinekjøtt i strimler. legger d til side, så steker du litt sopp, paprika, hvitløk og chille. etter behov. har oppi en pakke fløte og la d koke opp. så har du i kjøttet og la d småkoke i ca ti min. kjemoego og romantisk middag smake sausen til med salt og pepper
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #3 Skrevet 3. september 2011 I kveld vet jeg ikke, men i går hadde vi løvbiff i pita med salat og dressing.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #4 Skrevet 3. september 2011 pølse med brød til middag, siden ungene bestillte det. så har jeg kjøt tortilla chips med cheese som jeg skal varme i ovnen og ha salsa og rømme til
TøffiTrynet☠ Skrevet 3. september 2011 #5 Skrevet 3. september 2011 Ungene har nettopp spist pasta med pølser og ketchup! Vi voksne skal ha pizza med kjøttdeig, løk, hvitløk og chili i kveld. Tror sannelig det blir en øl til også!
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #6 Skrevet 3. september 2011 Aner ikke i dag. Men hadde hjemmelaga pizza igår, og gutten vår spiste restene fra i går til middag i dag
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #7 Skrevet 3. september 2011 Etter at jeg ble gravid har det blitt taco flere ganger i uka, har så forferdelig lyst på. I dag skal vi i bryllup, og har ikke peiling på menyen. Av kosemat pleier jeg å lage: Fylt paprika (forveller halve paprika og fyller med forskjellig, nå for tiden går det i tacokrydret kjøttdeig, mais løk og salsa ) Hjemmelaget pizza Biffsnadder Biff (ikke nå som jeg er gravid, må visst gjennomsteke kjøtt og jeg er lite begeistret for skosåle) Maggi juicy chicken (en ny favoritt blant halvfabrikata, den med honning er nydelig) med ovnsstekte potetbåter og salat.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #8 Skrevet 3. september 2011 Vi skal ha Bakt mandelpotet og svin indrefilet med salat...mmmmmm
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #9 Skrevet 3. september 2011 Jeg laga tacograteng i går som jeg skal varme opp og kose meg med i kveld, for det er knallgodt!
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #10 Skrevet 3. september 2011 Hvordan lager du tacograteng? Sorry er bare ikke så flink til å lage mat eller oppfinsom
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #11 Skrevet 3. september 2011 Retten til første anonym hørtes veldig godt ut Det blir nok det med fyllingfilet i kveld tror jeg! :-D
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #12 Skrevet 3. september 2011 taco til middag. popcorn til kos
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå